Welke Netwerkkaart in laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 73795

Topicstarter
Ik heb mijn laptop weer van zolder gehaal maar nu ben ik kwijt wat voor een ntwerkkaart erin zat Xp neemt hem niet gelijk mee tijdens install en ziet hem later ook niet tussen de andere hardware, Ik heb een dell latitude 610 en heb alle drivers van de dell site voor de latitude al geprobeerd heeft me al 3 cd`s gekost (drivers passen niet op flop) Is er een andere manier om erachter te komen wat voor een netwerkkaart erin zit het is geintegreerd in het moederbord, de dell code werkt niet want dan krijg ik er te staan dat het een optiplex is :? .
Het is een dell latitude 1 GhZ met windows Xp erop
volgens mij is dat alle info die iemand nodig heeft om mij uit dit probleempje te helpen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Software Algemeen FAQ
Heb je de programma's en tips geprobeerd die daar staan?

-> Software Algemeen, drivers zijn losse software ;).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

3com 3c556 miniPCI gok ik, staat iig ook op het kaartje zelf wel als je de grote klep onderop je vleptop openmaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 04-09-2003 21:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Topicstarter
Compubiter schreef op 04 september 2003 @ 21:19:
Software Algemeen FAQ
Heb je de programma's en tips geprobeerd die daar staan?

-> Software Algemeen, drivers zijn losse software ;).
Ik heb een aantal progje net gedraaid maar geen van alleen geeft resultaat :-(

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01-2024

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Probeer het programma SiSoft Sandra die pakt herkent de meeste netwerkkaarten wel

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Wat is je serice tag, die _moet_ werken

Anders zou ik maar ff contact opnemen met dell, want dat is niet goed. Wellicht dat hij gejat is.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Probeer Aida32 eens. die las zelfs de chipset van het moederbord van mijn oude p75 uit.

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Topicstarter
sissandra en aida32 heb ik allebei geprobeerd lukt nog steeds niet das zwaar minder :-(
Morgen ff op school kijken of gasten uit mijn ict klasje het weten en anders het i-net afsurfen naar info en veel proberen :-(
alvast bedankt
Pagina: 1