Zojuist heb ik (via Windows Update) KB824105 geïnstalleerd (op een Win2kSP4NL-OS). Na de verplichte herstart ben ik succesvol ingelogd. Daarna was er verbazing, want de NumLock was aan gesprongen; op een laptop betekent dit dat er 7 gewone toetsten veranderd worden in nummers. Uiteraaard dacht ik dat dat met die nieuwe patch te maken had, dus die heb ik meteen weer gedeïnstalleerd. Na de wederom verplichte herstart is het probleem niet verdwenen. Ik heb de juiste knoppen ingedrukt om die functie uit te zetten, maar het lukt me niet.
Overigens: bij het inloggen gebruik ik ook een paar van die toetsen om mijn wachtwoord in te kunnen kloppen; dan is de NumLock-optie blijkbaar nog niet ge-enabled.
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? De wanhoop is me namelijk nabij, omdat ik zo die laptop niet kan gebruiken.
Ter info: specs van de laptop
Ik zit dit bericht overigens op de PC van mijn vriendin te tikken.
Overigens: bij het inloggen gebruik ik ook een paar van die toetsen om mijn wachtwoord in te kunnen kloppen; dan is de NumLock-optie blijkbaar nog niet ge-enabled.
Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? De wanhoop is me namelijk nabij, omdat ik zo die laptop niet kan gebruiken.
Ter info: specs van de laptop
Ik zit dit bericht overigens op de PC van mijn vriendin te tikken.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||