Toon posts:

Pc Sluit Game Af :S

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Home World 2 demo gedownload en na ongeveer een half uurtje of soms een uur sluit mijn pc het spel af zonder enige foutmelding tegeven.
Hoe zou dit kunnen komen?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28
STaat er niets in de event viewer of geen log file in de dir van Homeworld2 of op de root van c: ?

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
heb je het wormvirus genoemd "Blaster" niet toevallig op je computer staan!!

Verwijderd

Neo_007 schreef op 04 September 2003 @ 19:51:
heb je het wormvirus genoemd "Blaster" niet toevallig op je computer staan!!
lezen :Z :)
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 19:48:
Ik heb de Home World 2 demo gedownload en na ongeveer een half uurtje of soms een uur sluit mijn pc het spel af zonder enige foutmelding tegeven.
Hoe zou dit kunnen komen?
blaster is dus met foutmelding ;)

Verwijderd

Videokaart/proccesor overhit check je temperatuur

Verwijderd

Topicstarter
Wat moet de tempreteur zijn bij een AMD athlon xp 2800+?
En waar kan je dat checken?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 19:56 ]

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Log eens met speedfan wat je tempratuur van je processor is tijdens het gamen.

[ Voor 2% gewijzigd door Bartjeee op 04-09-2003 19:56 . Reden: Typo ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
liever dit dan andersom :)

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 04-09-2003 19:56 ]

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 21:00
Ist niet heel toevallig een of andere 30 minuten demo 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een screenshot van speedfan deze is gemaakt zonder draaiende game op de achtergrond===> http://home.planet.nl/~ossen097/zondergame.JPG

En dit met game ====> http://home.planet.nl/~ossen097/metgame.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 20:08 ]

Verwijderd

Volgens mij is dat al aan de hete kant hoor, als je daarbij je game nog moet beginnen te draaien denk ik dat de pc (CPU) te warm krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
En wat moet ik daar aan doen :( de cooler erop zit moet goed zijn voor mijn cpu want die hebben ze er bij mycom opgezet en dat was de beste aero nog wat 7 ofzo

Verwijderd

Terug gaan naar mycom (wat dit ook is, kennen we in belgië niet) als het nog in garantie is, want je hebt kans dat er iets mis is met de koelpasta (te veel, weinig of slecht verdeeld)

Anders zelf proberen de koelpasta te veranderen, of eens de originele fan erop plaatsen

Verwijderd

Topicstarter
Hmm las net dat speedfan foutive tempreturen weer geeft met een a7n8x moederbord zal even proggie van asus installeren

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 19:52:
[...]

lezen :Z :)

[...]

blaster is dus met foutmelding ;)
Blaster hoeft niet met foutmelding, dat is juist zeg maar negatief. Als de worm goed 'lukt' moet je het niet eens zien :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ehm ik weet niet hoor, maar als je cpu te heet wordt gaat de pc gewoon uit (als je processor die functie ondersteund). 60 graden is helemaal niet gevaarlijk. Wel warm, maar niet extreem. Het zal dus niet aan de temperatuur liggen.

En ja anders zou het idd kunnen komen omdat het een demo is :P Kijk eens in de readme ofzo of je wat info kan vinden over hoe de demo werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door JER00N op 04-09-2003 20:21 ]

Verwijderd

Pastasaus schreef op 04 September 2003 @ 20:18:
Ehm ik weet niet hoor, maar als je cpu te heet wordt gaat de pc gewoon uit (als je processor die functie ondersteund). 60 graden is helemaal niet gevaarlijk. Wel warm, maar niet extreem. Het zal dus niet aan de temperatuur liggen.
Ik zeg niet dat het extreem is, maar als hij bij die temperatuur nog stressed moet worden...
En ja anders zou het idd kunnen komen omdat het een demo is :P Kijk eens in de readme ofzo of je wat info kan vinden over hoe de demo werkt.
Het is ook raar dat de pc alleen de game afsluit, want als de temp te hoog wordt dan wordt de hele pc afgesloten!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Problemen met games of de demo's ervan horen in Spielerij - Problemen & Vragen.

Maar, dit topic bevat te weinig informatie om iets mee te kunnen. Welke CPU/mobo/Windows/drivers heb je bijvoorbeeld allemaal? Heb je al hier naar gekeken?

Kortom, lees Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door en probeer het daarna in Spielerij - Problemen & Vragen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.