Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[verf]case kleur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand toevallig het Revell nummer van "computerkast wit" (dus de kleur van nieuwe floppydrives, nieuwe cdrom spelers enz.)?
Ik ben bezig met een soort baybus met lcd enzo maar ik heb een paar lelijke krassen gemaakt :X
Ik heb al geprobeert om ze weg te schuren maar helaas, geen resultaat ;(

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Ibex

^^ met stom.

anders kan je met zo een frontje naar de lokale verf-speciaalzaak gaan en daar even vragen wat de verf is die er het meest op lijkt.
Anders koop je gewoon het soort wit dat jij graag ziet, en verf je direct je hele case ermee :)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een PC kast is nooit spierwit en de kleur verschilt weer per merk kast, dus ik zou ff met een frontje langs de verfzaak gaan. en desnoods de gehele kast een kleurtje geven

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

waarom niet de hele kast oververven in een leukere kleur. Witte kasten zijn zo saai...

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37

JB

Cédric roelt!

kazz1980 schreef op 05 september 2003 @ 13:26:
waarom niet de hele kast oververven in een leukere kleur. Witte kasten zijn zo saai...
Zo saai dat dalijk niemand het meer heeft en dan is het weer helemaal in!

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Scooter_Fox schreef op 05 september 2003 @ 14:39:
[...]
Zo saai dat dalijk niemand het meer heeft en dan is het weer helemaal in!
daar heb je gelijk in.. bijna alle kasten hebben of krijgen wel een kleur tegenwoordig :? :)

• sybian
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

sybian

Dude!!!!

misschien kan je hier wat vinden?
http://www.revell.de/cgi-...lang=de&kat=modell&page=1

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 15:07:
[...]

daar heb je gelijk in.. bijna alle kasten hebben of krijgen wel een kleur tegenwoordig :? :)
Bijna alle... nounou... ooit wel eens op kantoren, scholen en naar de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-comp gekeken?
Pagina: 1