Ik heb al een heel aantal jaar geleden een kabel abo bij casema genomen in de tijd dat adsl nog niet bestond en er nog beweert werd dat kabel zoveel sneller zou zijn en dat er geen last was van drukte. Dit was ongeveer in 1997 ofzo. Nu dus 6 jaar later zitten we nog steeds met hetzelfde abo en pc. Ik voel me al een tijdje genaaid door casema omdat we voor dit abo 27 euro per maand betalen.
Snelheid: 64 kbps down/64kbps up, al 6 jaar lang (ja ja ik hoor jullie al lachen)Wanadoo cable basic dus.
Nu zag ik net de newspost over de snelheids verhogingen van casema. Ik hoopte dat eindelijk onze abo ook eens in de prijzen zou vallen maar helaas
. Ook las ik negatieve replies over demos modems ofzo in de reacties. Ik kon me herinneren dat ik die term ook op speedtest.nl had gelezen bij de abo's van casema. Dus ben ik daar eff gaan kijken en er stond bij de abo's "Wanadoo cable basic (Demos deltakabel)" zoiets iig. Wat is het probleem met die demos modems/abo's?
Ik heb hier een p166 dus ik kan er niet zo heel erg mee zitten; het is me de moeite niet waard om bijvoorbeeld naar de adsl lite abo's over te stappen(online gamen kan niet en ik ik heb geen harde schijf ruimte om grote bestanden te downloaden(2 gig
)). ik kan alleen maar serven op deze bak. maar binnenkort krijgen we een nieuwe pc en dan word het toch eens tijd om over te stappen. Maar dat gaat wel lukken. Wat ik wil vragen is hoe het toch komt dat mensen zoals ik die wanadoo cable basic hebben zo ontzettend in de steek worden gelaten en gewoon genaaid worden door casema. Waarom veranderen ze mijn snelheid ook niet eens naar op zijn minst 256 kbps
?
Speedtest resultaten:
Download: 7.8 KByte/sec (dit was alleen op het laatst eff. Als ik normaal iets download gaat het met 6 kb/s
Upload: 6.3 KByte/sec
Connection: 73.0 Conn/min
Ping: 132.0 ms
Snelheid: 64 kbps down/64kbps up, al 6 jaar lang (ja ja ik hoor jullie al lachen)Wanadoo cable basic dus.
Nu zag ik net de newspost over de snelheids verhogingen van casema. Ik hoopte dat eindelijk onze abo ook eens in de prijzen zou vallen maar helaas
Ik heb hier een p166 dus ik kan er niet zo heel erg mee zitten; het is me de moeite niet waard om bijvoorbeeld naar de adsl lite abo's over te stappen(online gamen kan niet en ik ik heb geen harde schijf ruimte om grote bestanden te downloaden(2 gig
Speedtest resultaten:
Download: 7.8 KByte/sec (dit was alleen op het laatst eff. Als ik normaal iets download gaat het met 6 kb/s
Upload: 6.3 KByte/sec
Connection: 73.0 Conn/min
Ping: 132.0 ms