Ik wil Lord of the rings 2 recoden met DVD2DVD-R en dan de ism de Cinema Craft encoder v.2.66.. alles ingesteld maar dan heb ik not enough space... heb al iets van 40 vrij (gb) maar dat is dus niet genoeg:< Hoeveel denk je dat ik nodig heb voor zon opdracht..?
hm jaja raar programma dan, ik kan me niet voorstellen dat die 2 dvd's meer dan 20 gig max zijn. dvd2one zou je eens moeten proberen, die vraagt niet zoveel ruimte.
Probeer eens DVDShrink deze ript en encode maar je ziet wel grafish wat je aan het doen bent. Als je de dvd op HD heb staan moet je even aan geven waar het staat.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
dat heb ik gedaan zonder compressie dan is ie 7gb als ik hem met shrink wil laten passen moet ik level 8 nemen... heb natuurlijk ook reautor gedaan en alles verder weg maar dat gaat nooit decent passen:< toen las ik dat je een film kan recoden dus niet persee comprimeren maar recoden.. elk frame opnieuw uitrekenen dat kan dus met die software die ik heb met de juiste plugin van cinema craft... daarom dus mijn vraag
hai ... jij weet tenminste waar ik het over heb... maaruuh hoe kan ik je contacten menno? mijn icq is 59962741 en msn klaasvaak2001@hotmail.com
Je moet wel een keuze maken of een zeer zware aanpassing van de film of je laat de extra's eruit hier door krijg je extra ruimte. Vergeet ook niet om geluid eruit te halen die je niet gebruikt laat we zeggen dat er op de DVD Duits, Engels en Frans staat dan behou je alleen maar Engels en zelfs dan moet je een keuze maken tussen normaal en DTS. Je kan namelijk niet alles hebben. Het is of of en niet en en. Geluid kan je ongeveer 2gb op besparen als je 1 geluids track neem. Op ondertitels bespaar je niet zoveel.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 03:48:
dat heb ik gedaan zonder compressie dan is ie 7gb als ik hem met shrink wil laten passen moet ik level 8 nemen... heb natuurlijk ook reautor gedaan en alles verder weg maar dat gaat nooit decent passen:< toen las ik dat je een film kan recoden dus niet persee comprimeren maar recoden.. elk frame opnieuw uitrekenen dat kan dus met die software die ik heb met de juiste plugin van cinema craft... daarom dus mijn vraag
Als je de gehele DVD wil hebben dan zal je of zware compressie moeten gebruiken of kiezen om op 2 DVD's te zetten.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
IK WIL RECODEN!!! www.hansanders.nl tipje...
dus beter lezen want had alles al weggedaan... dus alleen nog english 5.1 en dutch subs verder nix maar dan kom ik nog op level 7 of 8 uit met de start/end aangepast... dat vind ik niet kewl... lezen dus wat ik wil boterletter... toch tnx voor je hulp...
dus beter lezen want had alles al weggedaan... dus alleen nog english 5.1 en dutch subs verder nix maar dan kom ik nog op level 7 of 8 uit met de start/end aangepast... dat vind ik niet kewl... lezen dus wat ik wil boterletter... toch tnx voor je hulp...
Als het goed is krijg ik een van deze dagen LODR TTT binnen zal ik eens kijken of ik hem wel goed krijg. Deel 1 had ik met een compressie van 20% gedaan werkte perfect en TTT is niet veel groter dan deel 1.
nou ik kan je melden dat je het dus niet gaat redden op 20% want lees nou is.... level 8 dat is geen 20% meer...
Kan je niet beter je probleem met DVD-2-DVDR wat uitgebreider uitleggen...want in plaats van het maar meteen erop te gooien dat DVD2DVDr niet goed is (zoals bovenstaande poster DVD2DVDr wat afwimpelde
(no harm meant) kan ik misschien ook bij dvd2dvdr helpen ? aangezien CCE DE methode is hier..
Normaal open je je geripte VIDEO_TS in DVD2DVDR ..bepaald ie zelf bitrate en kan je beginnen... en rolt er 4.5GB (4700MB) uit...en niet 40GB..(?)
Normaal open je je geripte VIDEO_TS in DVD2DVDR ..bepaald ie zelf bitrate en kan je beginnen... en rolt er 4.5GB (4700MB) uit...en niet 40GB..(?)
[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 09-09-2003 00:38 ]
ja idd ik wil dus weten hoe het moet... want ik heb van dat programma wijnig kaas gegeten...
Ik zou het top vinden als je me uitlegde hoe dat programma goed in te stellen is want ik snap er nix van maar wat ik had ingesteld had ie bij 40 nog niet genoeg... dus aub als je voor mij wat instellingen zou hebben hoe je idd op die 4.5 uitkomt... dat zou top zijn...
Ik zou het top vinden als je me uitlegde hoe dat programma goed in te stellen is want ik snap er nix van maar wat ik had ingesteld had ie bij 40 nog niet genoeg... dus aub als je voor mij wat instellingen zou hebben hoe je idd op die 4.5 uitkomt... dat zou top zijn...
Hier staat twee handleidingen voor CCE, één voor instellingen en de andere voor batch. Misschien dat je hier wat aan hebt.
Pagina: 1