Topics over "welke monitor kopen" op slot of niet?

Pagina: 1
Acties:

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom is deze dicht gegaan? Zie de laatste tijd wel vaker topics dichtgaan die ik persoonlijk zelf nog wel wat langer had willen volgen.

Dit soort topics gaan meestal toch niet zo heel lang door en blijven van zichzelf wel korter (of de TS geeft aan dat ie dichtkan omdat hij voldoende advies heeft en heeft gekocht). Wat je dan krijgt zijn wat meer kortere topics die makkelijker zijn door te spitten dan die ellenlange topics die dan weer wel mogen. (even concreet, het is mij na 1 pagina wel duidelijk dat Philips behoorlijk goede service geeft op monitoren met convergentieproblemen)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Er staat bij het topic wat je noemt toch een duidelijke sluit message:
Pollewob schreef op 04 September 2003 @ 12:58:
Mjah, dit topic geeft wel weer vrij duidelijk aan waarom dit soort topics geen zin hebben. De meesten noemen een monitor die ze zelf hebben als een goede optie en er komen steeds meer mogelijkheden terwijl de TS niet veel verder komt. Beste optie blijft nog altijd de monitoren in het echt te bekijken en dan je keuze te maken, topics als deze maken de keuze meestal alleen maar moeilijker :)

Ohja, NightShade2k3, gebruik ajb de [afbeelding]-knop wat vaker, je hebt nu regelmatig meerdere posts na elkaar staan.
Verder is het normaale de bedoeling om direct met de mod hierover in discussie over te gaan, hetzij via mail en/of icq.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het gaat niet om het slotje, maar om de mogelijkheid over monitoren te discusseren.

Het punt is, dat als je dit toestaat, mensen ten eerste geen moer opschieten want je moet zo'n ding gewoon zelf uitzoeken en ten tweede dat je er nog meer "welke moet ik kopen" topics mee krijg. En dat soort topics zijn topics die we in harde waren niet graag zien.

Iedereen kan zelf schermen bekijken en zelf bepalen of het goed is of niet "welke moet ik kopen" is iets dat iedereen voor zichzelf moet bepalen. Als je dat niet kan, dan zijn er reviews om je te orienteren, of verkopers in een winkel. Hier vragen is gewoonweg nutteloos :)

[ Voor 77% gewijzigd door JvS op 04-09-2003 16:47 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eens met JvS, plus dat het zeker bij monitoren nogal persoonlijk is wie wat een mooi beeld vind, en doordat veel mensen de monitor die ze zelf hebben als beste naar voren schuiven wordt het bos door het groeiende aantal bomen voor de topicstarter alleen maar onzichtbaarder :)