Ik hewb net NT 4 geinstalleerd alles ging goed geen fout meldingen, maar als ik wil inloggen op nt slaat hij vast, iemand enig idee?
Wat denk je zelfVerwijderd schreef op 04 September 2003 @ 16:31:
iemand enig idee?
Geef eens zoveel mogelijk info over de machine en wat er nog aan vast zit.
Hoe minder info jij geeft, hoe minder wij er mee kunnen.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het is een ouwe bak, P 150, 64 mb ram wat inprincipe goed moet zijn, staat verder niets op want pc is net geformateerd, het is om wat dingen op nt te testen. Dus helemaal lege pc met alleen NT er op, instal ging goed. Als ik op inloggen druk komt hij in een schermpje met een sleuteltje daarna doet hij niets meer.
Computer opstarten. Dan op spatiebalk rossen kiezen voor Last Known Good Menu..
dat helpt niet mutsje, hij zegt toch, ik heb net opnieuw geformatteerd...
Ook al geprobeerd om onder administrator account in te loggen? (weet niet zeker of NT4 dat ook heeft), en Safe mode, werkt dat ook nie ???
Ook al geprobeerd om onder administrator account in te loggen? (weet niet zeker of NT4 dat ook heeft), en Safe mode, werkt dat ook nie ???
zie het nu ja ..vergeef me ben net wakker..... Laat die bak eens rustig proberen in te loggen soms duurd het enige tijd voordat NT4 met een foutmelding komt. Lijkt wel of je geen pagefile hebt..
nt kent geen safemode..Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 12:08:
en ik krijg dat stomme ding niet in de safe mode hoe gaat dat met nt, anders is het F8
[ Voor 10% gewijzigd door Zwelgje op 05-09-2003 14:15 ]
A wise man's life is based around fuck you
whoops sorry my bad =), hedde ge al een reinstall geprobeert? ´t is toch net op een geformatte harde schijf gepleurt, dus het ken toch geen kwaad
Pagina: 1