Nog 1 maal Xafer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar ICQ wel niet goed voor is :). Kreeg net een ICQ'tje met daarin het verzoek deze link te geven. http://members.home.nl/ulio

De tijd zal leren of het zo blijft, maar nu hebben we van 3 kanten het verhaal kloppend. Ik heb het idee dat het verhaal over is en ben ervan af. Wat anderen betreft, ik hoop dat jullie ook strijbijlen begraven :) (dat zal wel lukken voor de meeste). Dan volgt nu de inhoud van het verhaal:

Beste mensen.
Ik geef toe dat ik te ver ben gegaan en me eigelijks te druk heb gemaakt over het een en ander. Als ik niet gereageerd had op de manier waarop ik het eerst deed dan was er inderdaad niets aan de hand geweest. Ik handelde uit principiele redenen en zag daarbij het een en ander over het hoofd.

Naar mijn mening is het zo dat waar 2 honden vechten er ook 2 schuld hebben. Ik reageerde fel omdat ik het gevoel had voor het een en ander. Ik neem hier afstand van. Ik reageer echter niet meer. Jullie hebben alle recht om mij als schuldige aan te wijzen omdat dit gewoon een feit is. Ik ben koppig, eigenwijs, te laks en hou totaal geen rekening met anderen. Dit is onlangs gebleken. Misschien uit egoisme dat ik daardoor zo reageerde.

Ik geef jullie allemaal gelijk en ik moet gewoon mijn mond houden en mij hier niet meer vertonen. Ik moet ermee leren leven, en zal dat ook doen. Ik schrijf dit omdat ik heb gemerkt dat mijn werkgever als schuldige wordt aangewezen. Floris zijn verhaal berust deels op een misverstand tussen hem en mij en bepaalde zaken diende niet genoemd te worden. Dat ik verkeerd ben betekent niet dat mijn werkgever hier voor op moet draaien. Ik ben bereid om geheel afstand te doen van T.net omdat het niet goed is voor de sfeer. Ik heb in mijn eentje ervoor gezorgd dat de boel flink escalleerde. Mijne Oprechte excusses voor iedereen die zich benadeeld of beledigd voelen door mij toe doen. Het is al te laat inderdaad want ik had dit van te voren moeten bedenken. Ik geef het eerlijk toe...

Ik ben te stoer geweest en met termen lopen gooien wat niet nodig was. Ik geef al mijn fouten toe. Ik had iedereen inderdaad in hun waarde moeten laten. Nogmaals mijn oprechte excusses. Ik ben maar ook een mens en totaal niet perfect. Iedereen maakt zo zijn fouten. ( ja ik dacht te veel aan me zelf ) Het spijt me, al is het te laat. Ik wilde niet dat mijn werkgever erbij zou worden betrokken omdat zij hier niets mee te maken hebben. Ik moet zeker gestraft worden omdat ik te ver ging. Laten we daar eerlijk over zijn. Ik neem alle schuld en beschuldigen op me. Ik heb liever dat over mij geschreven wordt dan over waar ik werk.

Want dat doet er niet toe. Er zitten meer mensen vanaf hun werk te posten en dat blijft ook buiten schot. Daarom verzoek ik iedereen mijn werkgever hier niet bij te betrekken in ruil voor mijn totale terug trekking. Ik hoop dat alles voor jullie als vanouds wordt en dat we dit allemaal snel zullen vergeten. Flame mij maar, spot maar, alleen laat mijn werkgever erbuiten. Het zou niet eerlijk zijn om die ervoor te laten boeten. Ik ben de herrie schopper en diegene die de boel uit de hand heeft laten lopen. Ik geef toe, ik ben de schuldige en niet mijn werkgever. Dus wees redelijk en hou die erbuiten. Ik heb ook vaak genoeg vanaf mijn huis gepost. Dus waar ik vandaan post doet er niet toe, het gaat om mij en om wat ik schreef. Wat in mijn ogen (en jullie ) verkeerd was en provocerend.

Met vriendelijke Groeten Xafer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik moet zeggen dat ik behalve hate-mail ook wel eens aardige mails van Xafer heb gehad (nee, niet alleen als ik "zijn vriendje speelde").
Het probleem is steeds dat wanneer er weer hate-mail komt je de vriendelijke weer zo snel vergeten bent.

Dit boek kan eindelijk Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif worden hopelijk.
(Maar dat heb ik al eens eerder gedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Nog 1 keer dan.

Moch Xafer hier nog eens zijn gezicht laten zien, dan begroet ik hem.

Oftewel, van MIJ hoeft 'ie niet weg te blijven, als 'tie zich maar gedraagt (wat ik eigenlijk van iedere bezoeker "eis")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
van MIJ hoeft 'ie niet weg te blijven, als 'tie zich maar gedraagt
Dat is geprobeerd en is mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ach laat maar.

Over en Sluiten. (punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Hier kan ik mee leven.

Boek uit, The End.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de posting niet wordt verwijderd op deze server zodat altijd hiernaar verwezen kan worden.

Ik heb hier vrede mee, maar mn gebrek aan vertrouwen in de medemens zegt wel dat ik het nog moet zien gebeuren. Het is iig dapper en prijzenswaardig van {censuur} dat hij uitkomt voor zn fouten en zn eigen gedrag ook ziet als foutief.

Ik hoop alleen dat {censuur} dit niet tikt ivm het wellicht op de tocht staan van zn baan. Het gedrag wat hij nl. hier vertoonde kan nl. ook ergens anders de kop op steken, met wellicht kwalijkere gevolgen voor hem, wat je niemand toewenst. Wellicht onderneemt hij stappen om dit in de toekomst in zn eigen omgeving te voorkomen.

Dat is alles wat ik er aan toe wilde voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
OK, mooi einde van dit (laatste?) hoofdstuk. De url en tekst zijn gecopied en gaan ook in de file G:\Data\moddereten bij de rest van de documenten. Ooit schrijf ik m'n memoires en hoop dan alsnog de nu verloren tijd (is geld) terug te verdienen met de royalties ervan.:7

Nu kan ik morgen met een opgelucht gevoel met vakantie en m'n zinnen eens goed verzetten. Tot over 2 weken en misschien dat ik nog's ff kom peepen als ik een internetcafe tegenkom, maar reken daar niet op. There should be more to life than Tweakotine.

Wees gegroet.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testcase: goeie vakantie dan, wij zullen het fort met gepaste trots bewaken tot je weer terug bent.

Neem een drankje op de goede afloop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Prettige Vakantie Tescase 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Yo testcase, veel plezier op de vakantie.

Geef ff je login & password, dan doen we alsof je nooit bent weggeweest ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-10 12:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
In ieder geval hardstikke bedankt dat jullie deze hele puinzooi willen vergeten. Ik begrijp dat het voor sommigen moeilijk is alles wat in de afgelopen tijd over en weer is gezegd en gedaan te accepteren en daarom waardeer ik het ook enorm

Thanx guys, weer een probleem minder :7

(ook namens Floris :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Moet nu mijn best doen ........... GROEPSKNUFFEL ;). (damn, toch gezegd).

Welnu, kan de slotenmaker langskomen, vind dat alles wel gezegd is en dat er niets meer toegevoegd hoeft te worden.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op recht dat hij bij zijn werkgever iemand heeft die hem wat begeleid. Dat er iemand is die hem leert hoe hij zijn boosheid moet kanaliseren en moet verwoorden.

Xafer, het ga je goed! Je hebt in mijn ogen goede technische kennis alleen heb je moeite het (iig op "papier") te verwoorden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Met alle respect, maar dit hadden we niet afgesproken. Ik zie nu dit staan:

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=226913

Terwijl we net een toezegging hadden dat het voor iedereen beter was dat 'ie wegging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

'K zag het ook al, en 'em zelfs een +1 gegeven. (mijns inziens terecht)

Als 'tie het zo weet te houden, hoor je mij niet.

[edit]
Aan z'n tweakotine te zien heeft 'ie iig moeite met afkicken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zak van een KEGEL heeft mijn Reply verwijderd!!

Tegen kritiek kan hij dus ook niet!!
Erg zwak van Je!!!

figuren zoals jou : }:O
dan krijg ik echt medelijden met jou, zit je zo erg in de knoop met jezelf??
van jou krijg ik dus echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
ff er kort erop: De adjes en Kegel in dit geval zijn best leuke mensen die een heel leuk forum draaiend houden. Mocht een adje de lust krijgen bovenstaand persoon te bannen met een Banvloek (cirkelzaag mag ook), dan wil ik hem aanmoedigen en zelfs sponseren :)

Dit is een forum bedoeld voor onrecht, maar gescheld doe je maar ergens in Groenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 december 2000 23:28 schreef Bramk het volgende:

Erg zwak van Je!!!

Mischien had je de moeite kunnen nemen om je zelf iets volwassener te uiten, dan had je direct een aantal voordelen te pakken gehad:

1) Daniel zou mischien naar je luisteren
2) De rest (ik ook) hoeft zich ook niet zo te ergeren

Zoals ecteinascidin hierboven al zei, schelden kun je beter elders doen, we proberen hier doorgaans op een normale wijze met elkaar om te gaan.

Buiten dat hoort jouw "vraag" thuis op het Lieve Adjes Forum en niet hier (da's niet miereneukerig bedoeld, slechts een feit).

Maar dat volledig terzijde... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 02 december 2000 23:28 schreef Bramk het volgende:

Erg zwak van Je!!!

:?

Is dit gerelateerd aan dit Topic, of heb je dit per ongeluk in het verkeerde forum of thread gepost ?

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1