Ik heb een pioneer dv-454 dvd speler. Alles lukt maar 1 ding kom ik niet uit. Ik wil op het display zien hoelang de film bezig is. Nu staat er meetsal alleen "play" . Wie weet hoe ik dit kan instellen. Op mijn andere dvd speler daytec 707 stond de tijd wel met de films die ik nu op die van mij kijk
dit geloof je toch niet, ik heb het ding niet maar lees net in de HANDLEIDING op blz 36 dat je op de knop 'DISPLAY' moet drukken.
zucht
weet je wat, als kadootje doe ik de link naar de handleiding er ook nog even bij: klik hier
het is blz 90 van de pdf...
zucht
weet je wat, als kadootje doe ik de link naar de handleiding er ook nog even bij: klik hier
het is blz 90 van de pdf...
[ Voor 57% gewijzigd door BuG2FiX op 04-09-2003 15:52 ]
dat werkt dus niet al geprobeerd. ALs ik een vcd erin doe speelt ie hem af en dan op display drukken komt er alleen te staan play vcd. In de daytec komt gelijk de tijd als ie gaat spelen
het had handig geweest als je even iets duidelijker in de startmessage had neergezet dat het bij (s)vcd is, dat scheelt nogal verwarring
. Hij kan het dus niet, helaas.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kan het dus wel, ff uit de PCB mode halen door 2x next track te drukken. succes
dit moet ff snel voor de film al bezig is uiteraard, anders skip je gewoon chapter...
dit moet ff snel voor de film al bezig is uiteraard, anders skip je gewoon chapter...
[ Voor 36% gewijzigd door menn0 op 04-09-2003 17:12 ]
gebruik nu de daytek 707 en de pioneer staat beneden bij mijn ouders. Had een vcd cd en die haperde op de pioneer, op de daytek loopt ie vloeiend dezelfde cd. En hier zie ik ook de tijd bij alle soorten cd's
Pagina: 1