He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
hier zelfde probleem met een USB adapter van een Logitech Wingman Cordless
op zich niet echt een probleem vind ik, stekker er uit, stekker er weer in en hij doet et weer.
maar een fix is natuurlijk wel welkom
op zich niet echt een probleem vind ik, stekker er uit, stekker er weer in en hij doet et weer.
maar een fix is natuurlijk wel welkom
Verwijderd
sorry voor deze kick
maar ik heb _precies_ hetzelfde probleem met mijn Sitecom BT USB Adapter, en ik vind het enorm irritant om steeds in me computerkast te duiken om de usb apdater er ff uit en dan weer in te doen
Heeft iemand al een oplossing?
In de search heb ik dezelfde problemen gezien maar nog geen oplossing
nogmaals ik kick dit topic omdat ik het zelfde probleem heb en het dus overbodig zou zijn om hetzelfde probleem te omschrijven
maar ik heb _precies_ hetzelfde probleem met mijn Sitecom BT USB Adapter, en ik vind het enorm irritant om steeds in me computerkast te duiken om de usb apdater er ff uit en dan weer in te doen
Heeft iemand al een oplossing?
In de search heb ik dezelfde problemen gezien maar nog geen oplossing
nogmaals ik kick dit topic omdat ik het zelfde probleem heb en het dus overbodig zou zijn om hetzelfde probleem te omschrijven
Hier hetzelfde probleem met die Sitecom BT dongle en ik vind het ook vreselijk irritant
[ Voor 17% gewijzigd door Kwistnix op 08-06-2004 15:20 ]