[BT] 3com Bluetooth geeft Device Unavailable

Pagina: 1
Acties:

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 20:24

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
3com USB Bluetooth adapter (3CREB96B)

Op verschillende machine's geinstalleerd. De driver wordt netjes geinstalleerd en zo ook de 3com Bluetooth Connection manager.
Op al deze machine's werkt het goed. Er is alleen 1 Compaq Evo D310 desktop die niet werkt.

Ook hier wordt de driver en de software zonder problemen geinstalleerd. Je kan ook connecties opzetten, en andere bluetooth devices kan je zien. Alleen zodra je de machine reboot, staat je Connection manager rood in je systray, met de melding: Device Unavailable or not installed properly.

Als je nu de USB-adapter eruit haalt en je stopt hem er weer in, zie je het icoontje blauw worden en werkt het. How knows how to fix this?? Heb al een paar keer de software opnieuw geinstalleer....maar geen resultaat.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

hier zelfde probleem met een USB adapter van een Logitech Wingman Cordless
op zich niet echt een probleem vind ik, stekker er uit, stekker er weer in en hij doet et weer.
maar een fix is natuurlijk wel welkom :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

sorry voor deze kick

maar ik heb _precies_ hetzelfde probleem met mijn Sitecom BT USB Adapter, en ik vind het enorm irritant om steeds in me computerkast te duiken om de usb apdater er ff uit en dan weer in te doen

Heeft iemand al een oplossing?
In de search heb ik dezelfde problemen gezien maar nog geen oplossing :(

nogmaals ik kick dit topic omdat ik het zelfde probleem heb en het dus overbodig zou zijn om hetzelfde probleem te omschrijven

Verwijderd

heeft iemand iets?

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 21:29 ]

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:36
Hier hetzelfde probleem met die Sitecom BT dongle en ik vind het ook vreselijk irritant :(

[ Voor 17% gewijzigd door Kwistnix op 08-06-2004 15:20 ]