ISDN lijn doorschakelen naar buiten

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik zit met het volgende probleem:

Ik zit hier met 4 inkomende isdn-lijnen, waarvan 1 op de fax.
de lijn op de fax wil ik doorschakelen naar buiten, om dit te doen moet ik via de MSN van die lijn naar buiten bellen
dat doe ik met 9610 en daarna het MSN nummer.

Hierna wil ik em dus doorschakelen, ik probeer *210*<nummer>#
maar daarna blijft het stil, ook heb ik het met *21*, *61* en *610* geprobeerd
maar bij alle lukt het mij niet.
Kan iemand mij mischien helpen met dit probleem ?

Mijn centrale : Tiptel 811

... MMORPG Addict.

Verwijderd

heb je de faciliteit "direct doorschakelen" op je lijn staan? deze heb je nl. nodig om een doorschakeling te activeren op de KPN centrale. Als je deze niet hebt kun je bellen met 0900-0244 (klantenservice, optie 1-->1-->3)

-gebruik een toestel met een draadje aan de hoorn
-moet je een 0 voor een buitenlijn kiezen?
-reset de centrale (verbinding met de NT1 verbreken en de stroom eraf, 3 min wachten :O )
-evt. kun je bellen met 0900-BELTIPTEL of www.tiptel.nl

Verwijderd

even kijken in de handleiding hoe je de centrale moet instellen voor een directe buitenlijn, je kan ook proberen:*87*0000# en dan *89*11# en anders kun je ook 0900-0244. :*) help desk kpn

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 13:14 ]

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 23:20:
heb je de faciliteit "direct doorschakelen" op je lijn staan? deze heb je nl. nodig om een doorschakeling te activeren op de KPN centrale. Als je deze niet hebt kun je bellen met 0900-0244 (klantenservice, optie 1-->1-->3)

-gebruik een toestel met een draadje aan de hoorn
-moet je een 0 voor een buitenlijn kiezen?
-reset de centrale (verbinding met de NT1 verbreken en de stroom eraf, 3 min wachten :O )
-evt. kun je bellen met 0900-BELTIPTEL of www.tiptel.nl
Ik heb inderdaad "direct doorschakelen" op de lijn aanstaan, omdat 1 andere lijn ookal doorgeschakeld is, maar ik dat zelf niet heb gedaan.

- Ja ik gebruik er een met draadje
- Ja een 0 voor buitenlijk is nodig.
- Centrale heb ik gister al geprobeerd te resetten, maar het mocht niet baten.
- Ga ik proberen.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Dat direct doorschakel op een lijn staat wil niet altijd zeggen dat dit ook voor de MSN nummers geldt, dit zou je even na moeten laten kijken...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 17:26:
Dat direct doorschakel op een lijn staat wil niet altijd zeggen dat dit ook voor de MSN nummers geldt, dit zou je even na moeten laten kijken...
als jij een msn nummer op poortje 1 hebt staan en je stelt de centrale zo in dat hij een directe buitenlijn moet selecteren (op poort 1 dan) dan is er toch geen vuiltje aan de lucht ?
Pagina: 1