[project dolphin] DPC 3e?

Pagina: 1
Acties:

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Hallo,

Wat mij net opviel, is dat DPC (wij dus) nu op de derde plaats staan met het project dolphin project...

Gister was dit nog niet zo, maar er zijn plotseling 2 teams ons voorbij gegaan...

Denk niet dat we dit moeten pikken :)

Voor een overzicht van de teams

http://www.project-dolphin.nl/teams.php

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 16:29

TheDane

1.618

2 DeadSpaceSociety 520,165,786 1 3.8%

1 member ??
yeah, right

[ Voor 16% gewijzigd door TheDane op 04-09-2003 15:22 ]

Verwijderd

Ik denk dat je DPC hiervoor moet hebben ;)

Stuffis Generalis >> Dutch Power Cows :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

die zal wel RSI hebben :P
gister stonden we nog #1.. dus weet niet waar dit opeens vandaan komt :?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10
Zitten toch wel iets meer members in: http://www.project-dolphin.nl/team.php?tid=723

Verwijderd

Harstikke nep, allemaal flushes van > miljoen in 2 weken...

[edit-]
Dat geldt overigens voor beide teams...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 15:30 ]

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 16:29

TheDane

1.618

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
Tja, dat heb je met de cheatgevoeligheid van dit project

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Alle teams die beginnen met [DPC] moeten erbij geteld worden, dan staan we met grote voorsprong bovenaan. >:)

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Errug jammer iig, wij doen zo hard ons best en andere cheaten ff en zijn boven ons..

• Sequence

Sequence

Online marketing

juist.. zit hier op mijn stageplek de hele dag al onzin te tikken met dat knipperende icoontje naast het koetje in mijn systray :D

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

T zijn allemaal cheaters :/
1 tje flusht zelfs gewoon elke dag precies hetzelfde, 928k nog wat.

#StopBurningStuff

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Het is dat je er totaal niets voor hoeft te doen en omdat ik het wel grappig vind hoeveel ik per dag weg reutel. Afgezien van dat kan ik geen reden verzinnen waarom ik het nog draai. Het competitie element is vrijwel om zeep en ook de ons beloofde verbeteringen blijven uit. Heb al maanden niets meer gehoord over de toen aanstaande verbeteringen.

Ik kijk dus ook nooit meer naar de stats, hoogstens die van mezelf, verder interesseert het me echt niet meer.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

ColdFusion schreef op 04 September 2003 @ 18:57:
Het is dat je er totaal niets voor hoeft te doen en omdat ik het wel grappig vind hoeveel ik per dag weg reutel. Afgezien van dat kan ik geen reden verzinnen waarom ik het nog draai. Het competitie element is vrijwel om zeep en ook de ons beloofde verbeteringen blijven uit. Heb al maanden niets meer gehoord over de toen aanstaande verbeteringen.

Ik kijk dus ook nooit meer naar de stats, hoogstens die van mezelf, verder interesseert het me echt niet meer.
Ja, je kan het GeniusDex wel kwalijk nemen natuurlijk dat ie z'n beloftes niet nakomt.
Maar die jongen zit ook op school (4GYM als ik me niet vergis) en heeft dus ook niet zoveel tijd! En hij heeft al vaker gezegt dat ie er niet helemaal de kennis voor had om die verbeteringen uit te voeren.
Hij is daarbij afhankelijk van z'n broer (BOOTZ).

#StopBurningStuff

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 05:57
GeniusDex heeft meer te doen.
Hij is bezig met 100.000 dingen te fixen voor dolphin, en voordat dat af is, zal die weinig tijd besteden aan dingen als cheaters. Wat natuurlijk niet kan, maar ik denk niet na de tijd dat hij erin heeft gestoken je hem dat kwaad kan nemen. :)

• _WgV_

_WgV_

It's a magical world!

DjGeRo schreef op 04 September 2003 @ 19:05:
GeniusDex heeft meer te doen.
Hij is bezig met 100.000 dingen te fixen voor dolphin, en voordat dat af is, zal die weinig tijd besteden aan dingen als cheaters. Wat natuurlijk niet kan, maar ik denk niet na de tijd dat hij erin heeft gestoken je hem dat kwaad kan nemen. :)
Gero weet het altijd beter ;)

#StopBurningStuff

• ColdFusion
Ja en nee. Aan de ene kant kun je het hem niet kwalijk nemen omdat hij zijn school voor laat gaan natuurlijk. Integendeel zelfs. Maar aan de andere kant: als je er de tijd er niet voor op kunt brengen, dan moet je zoiets ook niet op je nemen is mijn mening :)

Het is nu dan wel 'maar' een (voor 'DC begrippen') nutteloos project (het rekent niets uit), maar stel het was wel iets nuttigs geweest, had je er dan ook zo over gedacht?

• DjGeRo
  • Laatst online: 21-02 05:57
ColdFusion schreef op 04 September 2003 @ 19:07:
Ja en nee. Aan de ene kant kun je het hem niet kwalijk nemen omdat hij zijn school voor laat gaan natuurlijk. Integendeel zelfs. Maar aan de andere kant: als je er de tijd er niet voor op kunt brengen, dan moet je zoiets ook niet op je nemen is mijn mening :)

Het is nu dan wel 'maar' een (voor 'DC begrippen') nutteloos project (het rekent niets uit), maar stel het was wel iets nuttigs geweest, had je er dan ook zo over gedacht?
Hij zou inderdaad wat mensen de rechten kunnen geven om dat bij te houden. :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-02 08:02

Arno

PF5A

Ik spreek GD over een half uurtje, ik zal hem meppen en naar deze draad sturen >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
kheb Dolphin toch maar weer aangezet :)

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Verwijderd

Traag schreef op 04 September 2003 @ 19:09:
Ik spreek GD over een half uurtje, ik zal hem meppen en naar deze draad sturen >:)
We wachten geduldig ;)

/me zoekt z'n large trout op >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 10:06 ]

• ColdFusion
Goh, niet zo goed opgelet lately? ;) Er was destijds, toen Dolphin nieuw leven in werd geblazen, sprake van dat subteams ondersteund zouden gaan worden. Dat ze dus als één subteam in de stats zouden staan, met memberstats. Tot die tijd moesten subteams maar even een eigen team creëren, deze zouden dan later overgeplaatst worden naar DPC als subteam. Echter we wachten hier nog steeds op.

• Sequence

Sequence

Online marketing

correct me if i'm wrong, maar volgens mij was bij de overdracht naar GD een en ander fout gegaan waardoor subteams eruit geflikkerd waren.. die zijn opeens als normale teams verschenen.. zou nog gefixt worden
was dus de bedoeling dat dat nog overgezet zou worden.. maar is dus nog niet gebeurd :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sequence op 05-09-2003 10:17 ]

Verwijderd

Wat gebeurt er als ik een van mijn clients toevoeg aan dpc?? gaat dan alles mee?? of alleen dat voor het team?? Ik zou namelijk de client van een van de pc's op mijn werk (250k+ per dag) op dpc kunnen zetten maar daarmee zou ik ons team dus hun groot verbruiker afnemen. (het mooiste zou zijn als de sub-teams worden gemerged).

De #1 en #2 komen ook wel echt uit het niets :S

Verwijderd

eeh ik merge ons team pas als er dus de stats van de subteams ook zo blijven als nu. omdat er binnen ons team ook een paar weer een wedstrijdje houden wie het er het meeste doet enzo..

dus zolang dat niet is fixed EN het achterlijke cheaten niet wordt tegengegaan merge ik niet

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
:O :'( , help.

ik wou alleen even helpen.
Dit is 1 van de projecten dat ik niet zo gevolgd heb al heb ik geloof ik wel een paar typ-fouten ingeleverd voor DPC ;)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Deze hoort er dan eigenlijk dus ook nog bij;
http://www.project-dolphin.nl/team.php?tid=379

maar een merge zit er dus niet in, * Fear-factoR wijst naar Soulmaster (en is het overigens helemaal met 'm eens)
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:26:
[...]

eeh ik merge ons team pas als er dus de stats van de subteams ook zo blijven als nu. omdat er binnen ons team ook een paar weer een wedstrijdje houden wie het er het meeste doet enzo..

dus zolang dat niet is fixed EN het achterlijke cheaten niet wordt tegengegaan merge ik niet

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
En hetzelfde geldt voor ons: http://www.project-dolphin.nl/team.php?tid=105

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10

Flapmo

and back is gigi!

*kick*

Geen zin nieuw topic voor te openen maar:

1 2003-09-24 08:15:43 2,909,247 Too big to display
2 2003-09-20 09:04:54 2,909,247 Too big to display
3 2003-09-15 22:28:52 2,909,249 Too big to display
4 2003-09-12 04:35:53 2,909,247 Too big to display
5 2003-09-08 08:22:35 2,909,339 Too big to display
6 2003-09-04 14:31:38 2,909,247 Too big to display
7 2003-08-31 19:39:29 2,909,499 Too big to display

Zie die keys...steeds bijna hetzelfde? Lijkt wel een trojan :? :X

edit: is van de nr2 binnen het nr1 team.

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 26-09-2003 16:10 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik doe nou wel niet mee met DPC, maar het feit dat het BuffyQuakenetteam dat eens eerstes stond met enorm veel voorsprong nu weggezakt is, zou dit liggen aan het feit dat de admins mss pulses verwijderd hebben die niet normaal zijn?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 11:58

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Zo'n idee had ik ook al. Bij de nummer 1 zijn ook al flushes weg gehaald, want zij hadden eerst ook meer punten dan ze nu hebben.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dan moet je deze er ook maar bijtellen :)
http://www.project-dolphin.nl/team.php?tid=93

Juist

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
ff een vraag: ik wilde ook eens gaan meedoen voor DPC, maar ik kan mezelf niet reggen.. Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) is de melding. Hebben ze probs daar ofzo??? Ook regelmatig de melding dat alle verbindingen vol zitten.

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

• Pazzi

Pazzi

Ik wilde net ook weer eens kijken hoe ik erbij sta, maar ik liep ook tegen "Too many connections" aan. Er zijn tijdens mijn laatste Pulse ook geen keys verzonden, dus ik denk dat er inderdaad wat problemen zijn. Probeer het morgen in de loop van de dag nog eens.

Om even terug te komen op het onderwerp van dit topic: de stats zijn gefikst! DPC staat weer eerste zoals het hoort en bij die twee andere teams zijn waarschijnlijk die onmogelijke flushes verwijderd. Netjes GeniusDex (of wie er ook verantwoordelijk voor is) _/-\o_

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45

NBK

Weercam-Avatar

Hier heb ik idd wel iets vaker dat ie een keertje niet wil pulsen maar dat maakt op de totalen niet uit.
Dat er trouwens mensen zijn die het leuk vinden om bij een makkelijk te cheaten project te gaan lopen cheaten. Dat snap ik echt niet. Zeker niet als het zo makkelijk te zien is dat er gecheat wordt...

[ Voor 6% gewijzigd door NBK op 14-10-2003 02:05 . Reden: zinsopbouw ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• bdgroot
De site ligt er momenteel uit wegens onderhoud, ze zullen er vast ergens last van hebben gehad...

Verwijderd

NBK schreef op 14 October 2003 @ 02:04:
Hier heb ik idd wel iets vaker dat ie een keertje niet wil pulsen maar dat maakt op de totalen niet uit.
Dat er trouwens mensen zijn die het leuk vinden om bij een makkelijk te cheaten project te gaan lopen cheaten. Dat snap ik echt niet. Zeker niet als het zo makkelijk te zien is dat er gecheat wordt...
wat ook vreemd is dat er pulses bij iemand komen die niet eens online is niet eens een computer heeft op dit moment :D misschien is daarom de site wel down. en wordt dat probleem eens opgelost.. ( jojo zit in zuid-frankrijk maar pulsed wel en een pulse van een paar weken geleden zelfs .. ) raar heel raar fenomeen

• Sequence

Sequence

Online marketing

hele site ligt nu plat daaro..

Verwijderd

Bij mijn vorige pulse werden slecht de helft van mijn aanslagen geteld en de andere helft kwam bij mijn totaal maar niet bij mijn team :S (beetje lullig voor mijn collega's die zich de hele dag gek lopen te typen :P)

• bdgroot
Bij deze "sponsor" ik DPC ook! :D :P

• Sequence

Sequence

Online marketing

hoe kan het dat bij veel mensen de contribution (wat mee telt voor het team) hoger is dan het totale aantal keys? Geniusdex?
139 sequence 1,255,568 1,240,658

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Vind knap werk.. DPC Members 1 :S

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• Pazzi

Pazzi

Dat bepaalde aantal niet kloppen is al heel lang zo. Vaak kloppen inderdaad het aantal members niet en ook worden er regelmatig totalen gemixt of verkeerd gebruikt.

Toch een beetje jammer, ik vind het idee achter het projectje best grappig.

Pagina: 1