Op ons bedrijfsnetwerk gebruiken precies 123 mensen de DE koffie manager. Ik wil deze software van de client af hebben omdat het nogal wat broadcast (TCP en UDP) verkeer genereert. Heeft iemand hier al eens mee te maken gehad en zo ja, wat voor tips heb je?
Verwijderd
ik ben bang dat er afhalen handwerk wordt..., maar misschien is er ook wel een script voor te schrijven. Hoe zit je netwerk in elkaar?, kun je een loginscript maken voor alle pc's?
geef eens wat meer informatie...
Daarna is het beter om ervoor te zorgen dat het er nooit meer op komt
geef eens wat meer informatie...
Daarna is het beter om ervoor te zorgen dat het er nooit meer op komt
Poort(en) dichtzetten?Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 15:12:
Op ons bedrijfsnetwerk gebruiken precies 123 mensen de DE koffie manager. Ik wil deze software van de client af hebben omdat het nogal wat broadcast (TCP en UDP) verkeer genereert. Heeft iemand hier al eens mee te maken gehad en zo ja, wat voor tips heb je?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
In de group policy gewoon de .exe blokken....
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
een mededeling maken dat dat programma niet meer gebruikt mag worden, en dat zodra dat ontdenkt wordt dat die pc (tijdelijk) niet op het netwerk kan?
Verwijderd
ik zou beginnen met een waarschuwing en het vriendelijke doch dringende verzoek de software te verwijderen.
Mooie gelegenheid om even naar je policy te kijken en het feit dat gebruikers deze zooi installeren. (desnoods via management)
Ik zou zoveel mogenlijk lasten bij de gebruikers leggen (ervanuitgaande dat die het zelf hebben geinstalleerd). Het blokkeren van de gebruikte poorten kan ook een optie zijn. Als je met cost centers werkt zou ik de uren op de afdeling belasten.
Als je dit technish oplost komt er de volgende keer weer andere software op; probeer dat te voorkomen. Suc6
Mooie gelegenheid om even naar je policy te kijken en het feit dat gebruikers deze zooi installeren. (desnoods via management)
Ik zou zoveel mogenlijk lasten bij de gebruikers leggen (ervanuitgaande dat die het zelf hebben geinstalleerd). Het blokkeren van de gebruikte poorten kan ook een optie zijn. Als je met cost centers werkt zou ik de uren op de afdeling belasten.
Als je dit technish oplost komt er de volgende keer weer andere software op; probeer dat te voorkomen. Suc6
Juistem... gewoon die executable middels een policy blokken. Ik neem aan dat er afspraken zijn over het zelf installeren van software op bedrijfs PC's? Misschien dat je deze 'huisregels' eens zou kunnen benadrukken, desnoods via het management...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
irrelevant: Wat is het precies voor programma?
meuktracker: Douwe Egberts Koffiemanager 2.0MaZe schreef op 04 September 2003 @ 20:05:
irrelevant: Wat is het precies voor programma?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1