Mijn Abit VP6 had een paar kapotte condensatoren, dus had ik het bord opgestuurd en is gerepareerd door abit.
Nu heb ik het systeem weer opgebouwd, maar als ik nu boot wil hij maar 1 processor herkennen. De bios geeft zegt gewoon dat er maar 1 is.
Ik heb al gekeken of een van de processoren gaar was, maar allebei werken ze.
Een processor geplaatst (maakt niet uit welke socket) werkt ook gewoon, alleen samen werkt niet. Fans draaien, voltages kloppen, de ene processor is 7 graden warmer dan de andere maar dat was voor de reparatie ook al.
Ik heb de bios al gereset zonder resultaat
CPU's zijn beide qua speceficaties en serie volkomen identiek, ze hebben ruim 1,5 jaar indezelfde opstelling gewerkt.
specs:
VP6
2x p3 1GHZ (alpha heatsink, standaard intel koeler)
512 dane electric 133mhz
gf2 gts
sb live 5.1 platinum
leadtek tv kaart
1x 10 2x40 GB HDD
cd-rom/dvd-rom
heeft iemand enig idee waarom er maar 1 processor herkend wordt of tips danwel trucks die ik kan proberen.
Nu heb ik het systeem weer opgebouwd, maar als ik nu boot wil hij maar 1 processor herkennen. De bios geeft zegt gewoon dat er maar 1 is.
Ik heb al gekeken of een van de processoren gaar was, maar allebei werken ze.
Een processor geplaatst (maakt niet uit welke socket) werkt ook gewoon, alleen samen werkt niet. Fans draaien, voltages kloppen, de ene processor is 7 graden warmer dan de andere maar dat was voor de reparatie ook al.
Ik heb de bios al gereset zonder resultaat
CPU's zijn beide qua speceficaties en serie volkomen identiek, ze hebben ruim 1,5 jaar indezelfde opstelling gewerkt.
specs:
VP6
2x p3 1GHZ (alpha heatsink, standaard intel koeler)
512 dane electric 133mhz
gf2 gts
sb live 5.1 platinum
leadtek tv kaart
1x 10 2x40 GB HDD
cd-rom/dvd-rom
heeft iemand enig idee waarom er maar 1 processor herkend wordt of tips danwel trucks die ik kan proberen.