Ik heb hier een Win2K-AD omgeving met Exchange2000. Van de ca. 15 gebruikers mogen er maar 4 naar buiten mailen. Echter, bij het naar buiten email komt er als afzender naam steeds de 'echte' naam van de gebruiker, zoals die is opgegeven in de AD. Ik heb inmiddels weltoch niet uitgevonden dat als ik de Display naam in de AD verander dat het dan wel werkt, maar alle 4 deze gebruikers moeten dezelfde naam krijgen. Dit maakt ze echter onherkenbaar voor de interne gebruikersmail lijst in Outlook....
Daarom mijn vraag: is er een andere manier om bij uitgaande mail de Afzendernaam te veranderen? Ik kan wel achter de naam de initialen erbijzetten zodat ze iig nog onderscheidbaar blijven maar liever heb ik gewoon intern de goede namen, en extern voor iedereen de bedrijfsnaam....
Edit: ik weet dus nog helemaal niet hoe ik uberhaupt die naam kan wijzigen... ik dacht dat ik het net voor mekaar had maar kennelijk niet... na al dat gepiel al de hele middag
Daarom mijn vraag: is er een andere manier om bij uitgaande mail de Afzendernaam te veranderen? Ik kan wel achter de naam de initialen erbijzetten zodat ze iig nog onderscheidbaar blijven maar liever heb ik gewoon intern de goede namen, en extern voor iedereen de bedrijfsnaam....
Edit: ik weet dus nog helemaal niet hoe ik uberhaupt die naam kan wijzigen... ik dacht dat ik het net voor mekaar had maar kennelijk niet... na al dat gepiel al de hele middag
[ Voor 13% gewijzigd door Boudi op 04-09-2003 15:15 ]
Met of zonder mayonaise?