DIVX downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
>:) nee geen illegale request ;)

ik wil ff testen hoe DiVX filmpjes op mijn PC draaien dus zoek ik een divx filmpje :) weet iemand ook waar ik eentje legaal kan downloaden?

Ik had een tijdje geleden een kort filmpje van een kerel in een auto op de snelweg waar een vliegtuig op z'n auto landde.. iets met 405.. :? Dat was een legaal filmpje maar kweet niet meer waar te downloaden... |:(
een ander filmpje is ook goed.

Verwijderd

405 the movie .. is wel lachuh jah .. maar de meeste DivX files hebben meer CPu power nodig dan dat filmpje.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

download er 1 met gdonkey, dit programma is te halen op www.edonkey2000.com

• Palomar
  • Niet online
dat eDonkey is wel een cool progje :)

• Palomar
  • Niet online
waar kan ik ook alweer die goede(?) DIVX decoder downlaoden?? (versie 3.11 dacht ik).. ik kan hem helemaal nergens vinden.. ik heb nu een andere maar het geluid doet het niet..

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-03 20:18

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En die dolby trailers????? die .vob files? die kan ik ook nergens meer vinden :(

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jippie!!! |Ik had er eens een hoop gedownd maar ik ben ze kwijt :'(

Verwijderd

Ik mag dat soort programmaaatjes als eDonkey wel :) Heeft er iemand nog meer van dat soort proggiez?

Verwijderd

DivX is een doorbraak *D

Ik speel divx films in fullscreen (19" 1280x1024) met uitstekende beeldkwaliteit. Vergeet niet dat ik bovenop m'n monitor zit, en niet op een afstand van 3/4 meter zoals bij een TV. CuteMX is een :) downloadprogramma: [url="http://www.cutemx.com."]http://www.cutemx.com.[/url]

---
" Married men live longer than single men .... But married men are more willing to die ;)"
Pagina: 1