• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 20:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb een vraag en meer een probleem en weet niet goed wat ik er precies mee aanmoet. Ik ga verhuizen naar een nieuw woonadres en heb op dat adres 4 weken geleden adsl aangevraagd (provider Demon). Bij het invoeren van mijn woonadres werd mij gevraagd om de straatnaam, huisnummer en telefoonnummer waar de lijn op geactiveerd moet worden. Ik heb hier de gegevens van de persoon ingevoerd die op het moment (4 weken geleden) daar woonde. Nu ben ik er achter gekomen dat deze persoon bij zijn verhuizing zijn telefoonnummer meeneemt.

Vandaag heb ik een bericht gehad dat BaByXL de verbinding heeft opgeleverd. Mijn vraag is alleen op welk adres? of op welke telefoonlijn? Ik heb contact gehad met de Demon helpdesk en zij denken dat de ADSL is meeverhuist met de persoon. Ook beweren zij (customer care) dat ik volledig moet opdraaien voor de abbonementskosten, ook in het geval ik niet kan internetten op mijn nieuwe woonadres.

Ik vind dit vrij onlogisch aangezien ik dan voor een product moet betalen die zij mij niet kunnen leveren.

Via internet heb ik dit alles geregeld. Schriftelijk heb ik niks ondertekend. In mijn eerste email, bij aanmelding, kreeg ik bericht dat het om mijn nieuwe woonadres ging, dus niet op het adres van de persoon die gaat verhuizen.

Hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?

http://www.xbmcfreak.nl/

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Nou kijk, als je de faq had doorgelezen op www.dslexpress.nl staat er precies in dat je niet moet abboneren als je nog van plan bent om te verhuizen. Ik denk dus dat je zelf de fout hebt gemaakt.
Als u van plan bent binnen een jaar te verhuizen kunt u beter nog geen DSL Express aanvragen.
De telefoonlijn op uw nieuwe adres moet reeds aangesloten zijn voordat u een order kunt plaatsen.

[ Voor 41% gewijzigd door WiNlUx op 04-09-2003 15:21 . Reden: Ffkes iets toegevoegd :) ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ehm.. dit is zachtgezegd niet echt slim van je.

Het beste wat je kan doen is nu naar je nieuwe woning gaan en kijken of er wel adsl signaal zit op dat adres. Mocht dat niet zo zijn ... dan staat babyxl gewoon in zijn gelijk en dan zal jij moeten betalen voor de kosten om het opnieuw aan te leggen of verhuizen.

Nooit een adsl lijn op een adres aanvragen, voordat je er woont.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 20:23

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Okee dat is dan goed stom van mij. Ik dacht dat het gekoppeld was aan de lijn en niet aan het nummer en dacht van ik ben slim, vraag het 4 weken van te voren aan, zodat als ik verhuis dat ik dan meteen internet heb.

Kijk nu proberen zij mij wel voor 1 jaar lang voor 40 euro in de maand op te laten draaien. Zou er nog een mogelijkheid zijn om het om te laten zetten?

http://www.xbmcfreak.nl/