Hey ,
ik had voor mijn tweede pc een ATI 9200 128mb
ik ging laats mijn hhd eruit halen ( die zit recht tegenover die videokaart.)
Daardoor heb ik een condensatortje van de videokaart omgebogen,
(heeeeeel erg dom en stom van me , maar ik had het echt niet door !!
) kwam dus door die hhd.
Ik kwam er achter , toen ik mijn pc weer aan zette , hij gaf wit beeld.
Ik kijken naar die videokaart en ik zie dat die condensator helemaal omgebogen was en lekte .
Ik boog die condensator weer recht en maakte hem droog, toen deed pc weer. Alleen het beeld is soms vaag en dat is voornamelijk als ik op internet surf en een site wil lezen dan scrol ik naar beneden dan krijg ik allemaal roze strepen in beeld , en is alles onlees baar.
Ik heb dat ook met een aantal spelen dan worden die shaduwen en andere effect roos gestreept en stotterd het beeld. Vandaar dat ik echt een nieuwe moet.
Ik heb nog wel garantie want ik heb deze kaart pas een maand, alleen ik weet niet hoe ik dit zal aanpakken.
Moet ik naar die winkel gaan en gewoon de waarheid vertellen , of zal ik alleen maar zegge ndat het beeld in 1 keer vaag doet.
Want zouden jullie doen ??
(Het was echt een ongelukje )
Vriendelijke Groeten Mitch
ik had voor mijn tweede pc een ATI 9200 128mb
ik ging laats mijn hhd eruit halen ( die zit recht tegenover die videokaart.)
Daardoor heb ik een condensatortje van de videokaart omgebogen,
(heeeeeel erg dom en stom van me , maar ik had het echt niet door !!
Ik kwam er achter , toen ik mijn pc weer aan zette , hij gaf wit beeld.
Ik kijken naar die videokaart en ik zie dat die condensator helemaal omgebogen was en lekte .
Ik boog die condensator weer recht en maakte hem droog, toen deed pc weer. Alleen het beeld is soms vaag en dat is voornamelijk als ik op internet surf en een site wil lezen dan scrol ik naar beneden dan krijg ik allemaal roze strepen in beeld , en is alles onlees baar.
Ik heb dat ook met een aantal spelen dan worden die shaduwen en andere effect roos gestreept en stotterd het beeld. Vandaar dat ik echt een nieuwe moet.
Ik heb nog wel garantie want ik heb deze kaart pas een maand, alleen ik weet niet hoe ik dit zal aanpakken.
Moet ik naar die winkel gaan en gewoon de waarheid vertellen , of zal ik alleen maar zegge ndat het beeld in 1 keer vaag doet.
Want zouden jullie doen ??
(Het was echt een ongelukje )
Vriendelijke Groeten Mitch