Toon posts:

SPSS Licentie invoeren hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het invoeren van een studenten licentie bij het installeren van SPPS. het zijn steeds blokken van vier/vijf cijfers. Weten jullie hoe en wanneer je deze blokken in moet voeren. Het blijkt dat je de hele reeks van cijfers niet in een keer in kunt vullen.... En als ik het goed begrepen heb moet je steeds per onderdeel van spss een licentie activeren. Hebben jullie wellicht de gouden tip?!
Is er misschien toch nog ergens een soort handleiding voor de installatie?! Ik kan deze namelijk nergens vinden op GOT, maar ook niet met google. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Durden/SPSS.PNG

Bij mij werd de code wel aangeleverd in blokken, maar ze stonden al in een volgorde. Ik hoefde hem alleen maar te copy-pasten en op update drukken, dan checkt hij of hij ge-update kan worden. De onderlinge volgorde is hierbij dus wel van belang, hij pakt hem bij mij alleen als alle blokken goed achter elkaar staan.

Ik denk dat (gezien de tekst in de window: "Please enter license codes one at a time") in jouw geval je de codes afzonderlijk in dat scherm in moet voeren en dan op update drukken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 14:36 ]

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
hm ik dacht dat bij versie 11 een dosprogje in de installdir stond, "licrenew.exe" daarmee kon je gewoon de codes achterelkaar typen. welke versie gaat het over?

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft versie 10.x