Toon posts:

[outlook 2000] opdracht beschikbaar bij agenda delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren, ik wil graag een agenda delen onder outlook 2000.

Van dezelfde cd als deze installatie op een andere pc is mij dat gelukt. Bestand>delen>agenda>wizard>mensen uitnodigen> SIM-PEL

Nu zit ik achter een andere pc en de agenda MOET ook gedeeld worden. Hier zegt alleen outlook "De opdracht is niet beschikbaar. Zie de documentatie van het programma voor meer informatie over deze extensie."

Op deze computer stond eerder office xp wat ik gedelete heb omdat hier die functie niet meer inzit. Uiteraard geherstart en toen de 2000 geinstald.

Het lukt niet, wat nu?

Verwijderd

Om de outlook agenda te kunnen delen, dien je exchange server te hebben. Ik neem aan dat je dat hebt. Kijk eens of je de exchange service juist hebt geconfigureerd in outlook!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 14:15:
Om de outlook agenda te kunnen delen, dien je exchange server te hebben. Ik neem aan dat je dat hebt. Kijk eens of je de exchange service juist hebt geconfigureerd in outlook!
Nee niet waar. Kijk maar op je eigen compu onder bestand/delen/agenda. Zo lang je een netwerk hebt kan het. Het lukt dus ook op de andere compus wel.

Verwijderd

bjanssen,

het is wel standaard functionaliteit van Outlook, maar het werkt verre van prettig !

Wellicht is (zijn) er een (aantal) file(s) en/of Registry keys achter gebleven.
Misschien is het mogelijk om Office 2000 nogmaals te installeren, na een volledige schoningsactie...?

Anders zou je ook nog contact met Microsoft op kunnen nemen.

Niet alleen een netwerk is voldoende, een Internet aansluiting is "echt" voldoende (voor zover dit geen netwerk is... ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Ondertussen opnieuw Xp erop met office 2000. Agenda delen met schone agenda werkt.

EDIT:

Heb nu de .pst die in outlook xp is gemaakt geimporteerd in office 2000 en ik kan nu niet die agenda delen.

Ik wil dus de agenda/mail/adressen niet naar een pst file exporteren maar naar iets anders! Wat en hoe????

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 12:03 ]