[PRG] Twee executable's samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hoi,
Ik zit met het probleem dat ik een programma wil beveiligen door middel van een password.
Het programma wat om een password vraagt heb ik reeds gemaakt. Mijn enige probleem is nu nog dat ik dit samen wil voegen met het programma dat wanneer het password correct is opgestart wordt.
Zodat dit resulateert in één executable. Voor de duidelijkheid van het uit tevoeren programma heb ik de scource niet tot mijn beschikking!
Heeft iemand eenmanier omdit te doen want ik heb momenteel geen idee hoe ik dit moet aanpakken. 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door G F0rce 1 op 04-09-2003 13:58 . Reden: typos typos en nog eens typos ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je zou een soort van self-extractable kunnen maken (WinZip/WinRAR/WinAce/PowerArchiver/etc.) en daar een password opzetten. Vaak kun je zo'n self-extractable ook meteen een file uit laten voeren.

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

er zijn ook programma's om exe's samen te voegen, maar zijn ze legaal :?

onee dat helpt natuurlijk niks.

[ Voor 26% gewijzigd door eghie op 04-09-2003 15:26 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-09 20:20

w0w

er zijn ook programma's om exe's samen te voegen, maar zijn ze legaal

onee dat helpt natuurlijk niks.
Jah daar dacht ik ook al aan, maar dan word ie zowiezo opgestart ook als het wachtwoord fout is, en waarom zouden ze voor eigen gebruik illegaal zijn?(kbedoel, als je er nou een trojan/virus bij zet en dan aan iemand geeft 8)7 )

Ik denk dat je niet veel hebt dat progje wat je gemaakt/geprogrammeerd hebt, deze kun je waarschijnlijk niet gebruiken om een executable te beveiligen (denk ik)

[ Voor 10% gewijzigd door w0w op 04-09-2003 15:32 ]

Verwijderd

mwah het moet te doen zijn.. Als je nou een algorithme schrijft wat die exe scrambled (dan wordt hij dus ook niet uitgevoerd door windows aangezien die hem niet kan lezen)..

Zodra het wachtwoord is ingevoerd dan unscrambled ie die exe, en dan kun je hem draaien, zodra hij wordt afgesloten moet ie em weer scramblen volgens dat algorithme.. Niet zo heel moeilijk lijkt me?.. Tis wat meer werk, maar draaien kan niemand hem dan.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Je zou een programma kunnen schrijven om de andere exe te en/decrypten. Er zijn wat OpenSource algoritmen daarvoor.

Je hebt dan wel natuurlijk twee exe(en) :( maar als de exe encrypted is, kan niemand het opstarten zonder eerst jou prgoramma te runnen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• IcE_364
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-09 13:41
Je kan ook gewoon het uit te voeren programma renamen naar $programma.bin en vervolgens die uitvoeren vanuit je password programma, kleine kans dat iemand erachter komt en em renamed naar .exe

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-08 09:20

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ja of als .dll in de system zetten dan vinden ze hem nooit.
Moet vanuit VB toch wel te doen zijn...

Atari 4 ff'r 😊

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik had thuis een prog waarmee je een exe kan beveiligen met een password
Genaamd EXELOCKER!
Zoek op Google en gij zult het vinden :p ;)
Het werkt vaak wel maar niet met alle exe's!
maar het proberen kan geen kwaad ;)
Pagina: 1