LTR-18125S brand niet meer

Pagina: 1
Acties:

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Laten we beginnen met de systeemspecs.

Amd Athlon XP2700+
Abit NF7-S
2x 512MB Corsair pc3200 twinx
Hercules 3d prophet radeon 9700 pro
2x Maxtor Diamond Max plus 9 8mb S-ata (in Sil raid onboard)
Lite on 48*12*48 brander
Lite on 16*48 dvd speler
Antec Truepower 550W >:)

Het volgende probleem. Ik heb sinds kort Win xp pro met sp1 integrated geinstalleerd staan en sindsdien krijg ik geen cd meer gebrand. Je hoor de speler opspinnen maar net als die dan normaal zou beginnen met branden spint ie weer af, en zo blijft ie proberen en doen doen, maar het lukt hem gewoon niet. Zelfs het rode lampje begint niet te branden. Toen heb ik met aspichk v1 EN v2 gekeken of dat allemaal goed zat. apsichl v1 was eerst niet tevreden die heb ik door andere files neer te zetten wel goed gekregen en v2 vond het heel de tijd al perfect op aspigebied.
cdrwin; unexpected aspi error
nero; die blijft het proberen en als ik hem dan abort is het een invalid write state.
clone cd; geef ook een error, kan hem zo even niet terug vinden....

Ik had eerst alleen Nero erop staan en daarna de andere om te kijken of het daaraan lag.

Heb overal de nieuwste versie en updates van staan.
In device manager is me wel het volgende opgevallen, er staat namelijk onder cd/dvd-rom devices:
JLMS XJ-HD166S SCSI CdRom Device
LITE-ON LTR-48125S SCSI CdRom Device

Dit heb ik naar mijn weten nog niet eerder gezien en klopt volgens mij ook niet.

Heeft iemand een idee?

edit:
Fout je in topictitel het is LTR-48125S

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

andere ide kabel geprobeerd :?
staat het bij harware onder ide/atapi device wel goed :?
dus de dma ook :?
als je de betrefende ide er eens uitgooid in system/hardware en dan met opstarten windows hem weer opnieuw laat vinden :?
hangen ze alle 2 aan dezelfde ide :?
zoja maak er eens 1 los en kijk dan wat ie doet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Topicstarter
Update:

Alles is opgelost ik ben lekker opnieuw met windows begonnen want die Nforce2 drivers van me chipset zijn echt een ramp. Ik heb nu niet heel het pakket maar alleen de noodzakkelijk drivers geinstalleerd wat er voor zorgt dat het loopt als een zonnetje. Wel jammer dat jullie niet echt met oplossingen kwamen op chucky666 na dan........ Ik erger me wel een beetje aan die Nforce2 drivers, niks dan problemen mee..... :(

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel tof dat je even komt vertellen waar het nou precies aan lag! :)