Toon posts:

meubel met uitschuifbaar scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Afgelopen jaar heb ik op TV een keer gezien dat ze een tafel hadden van waaruit een platte tv omhoog geschoven werd. Nu lijkt het me erg mooi voor in de huiskamer een bureau te maken waarbij mijn toekomstige TFT-scherm mooi in het bureau blad kan verdwijnen. Liefst electronisch natuurlijk. En waarbij vervolgens een plakje automatisch het gat weer dicht. Dus dat je bureau weer leeg is.
Ik heb al wat zitten brainstormen, ketting met tandwielen?? of iets wat de boel omhoog drukt...??? soort scharnier mechanisme zoals bij autoruit.....
Ik heb nog niet wat kunnen vinden waar ik wat mee kan.
Heeft iemand ideen?? liefst tuurlijk zo eenvoudig mogelijk. Moet ook wel tegen wat gewicht kunnen. Eventueel scherm tegen plank maken die dan omhoog komt. Of ander gewoon het scherm laten stan op een plank die dan naar onder/boven gaat.

alvast harstikke bedankt.
ben benieuwd naar de reacties.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:19

samo

yo/wassup

Hmm
die vraag stelde je hier ook...
Bureau met uitschaafbaar TFT

Anyhow, wat heb je ondertussen zelf aan onderzoek gedaan?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht, ook op een kluspagina gezet. Het hout dat zal wel lukken. Wat ik wel heb bedacht is dat het wellicht het makkelijkste is om het scherm gewoon op de voet te laten staan en wat te maken dat de plank waarop het scherm staat gewoon naar boven en naar beneden gaat. Het scherm blijft dan dus gewoon op zijn voet staan.
Dus kan eigenlijk gewoon klein tafeltje zijn wat electronisch omhoog en omlaag te bewegen is. maar dan wel dus over de complete hoogte van het scherm.

Ik post het in deze rubriek omdat ik hier meer tegen kom over meubels.
In de andere rubriek werd mijn topic opslot gezet omdat het blijkbaar niks met een pc te maken had (terwijl er bij het zoeken op het woord bureau en mdf etc ook andere topics waren)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Open niet gewoon plompweg in een ander forum je topic nog een keer, maar mail even met de moderator die 'm gesloten heeft, als je vindt dat hij zich vergist heeft. Dit is niet de bedoeling.. :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.