Toon posts:

Onthoud overclock niet na reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb me de ziekte gezoch maar kan het niet vinden.

Ik heb een radeon 9700 Pro van Hercules.

Smartgart uninstalled met smartgart uninstaller...

Gebruik voor overclocken rage3d tweak maar als ik de pc reboot dan gaat de kaart weer naar de standaard snelheden...

Ik weet dat het een voorkomend probleem is alleen met de search kan ik het niet vinden .. sorry

Weet iemand een oplossing waardoor de instellingen wel onthouden worden ??

BTW heb verschillende tweaktools geprobeerd..

Rudi

Verwijderd

hmz misschien kun je beter proberen de warp11 (staat o.a. op www.3dchipset.com) bios erop te flashen en em dan hardware matig overklokken, kep et zelf ook gedaan werkt prima... 325/295 atm maar daar komt heel snel verandering in want ik heb de core ook al op 400 gehad. alleen het mem wil niet boven de 295 :( zelfs niet met mijn z(al)m(an)80c1-hp koeler erop. misschien met extra heatsinks op et geheugen... mocht ik daar nog ruimte voor vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2003 12:48 ]

• Limbids
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:48
Je moet inderdaad je BIOS flashen.
De originele BIOS staat overklokken namelijk niet toe.
Als je dus flasht kun je daarna de waarden met een tweakprogje aanpassen en dan worden ze wel netjes "onthouden"

Zie ook link in vorige post (http://www.3dchipset.com/bios/index.php)

Limbids

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat een core van een 9700 Pro wel te klokken was zonder biosflash.... vaag ...
of kan hij wel overklokken maar het niet onthouden

Verwijderd

Hij is wel te klokken zonder bios flash. Alleen 9700 NON pro's zijn gelocked. Jij hoeft dus nix te flashen. Ik raad je aan Powerstrip te gebruiken voor het OCen van je kaart, werk ik eigenlijk al 3 jaar mee en het werkt altijd prima.