There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Verwijderd
Kijk hier eens: http://ftp.easynet.be/samba/docs/using_samba/ch10.html
Kun je met
De naam niet iets duidelijker maken??
Volgens mij is het verder niet mogelijk. Je ziet volgens mij altijd de naam van de printserver.
Kun je met
code:
1
| printer = naam van de printer |
De naam niet iets duidelijker maken??
Volgens mij is het verder niet mogelijk. Je ziet volgens mij altijd de naam van de printserver.
In w2k is een printer te renamen op de client zelf.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft dit dus niets met NOS te maken 
Als je in Linux iets moet veranderen aan die naam is het gewoon een kwestie van aanpassen in je smb.conf, en dat is ook zelf wel uit te vinden...dat is echt erg eenvoudig. Of en hoe het in Windows moet (als dat dan nog nodig is) weet ik niet, maar dat lijkt me ook geen vraag voor in NOS.
Kortom, als dit in NOS hoort gaat het topic dicht (is eenvoudig), en als het gaat om Windows dan hoort het hier niet thuis. Njah, naar SA dan maar...
Move NOS > SA
(en excuus voor deze forum-stoelendans
)
Als je in Linux iets moet veranderen aan die naam is het gewoon een kwestie van aanpassen in je smb.conf, en dat is ook zelf wel uit te vinden...dat is echt erg eenvoudig. Of en hoe het in Windows moet (als dat dan nog nodig is) weet ik niet, maar dat lijkt me ook geen vraag voor in NOS.
Kortom, als dit in NOS hoort gaat het topic dicht (is eenvoudig), en als het gaat om Windows dan hoort het hier niet thuis. Njah, naar SA dan maar...
Move NOS > SA
(en excuus voor deze forum-stoelendans
[ Voor 5% gewijzigd door Wilke op 04-09-2003 14:43 ]