[winamp] speelt muziek niet goed af

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:46

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
O/S: WinXP SP1 NL
geluidskaart: Soundblaster Live! Value

Winamp 2 én 3 geprobeerd

ik had dus een mp3tje op mijn computer, en als ik die dan afspeel hoor ik na ongeveer 10-20 sec geen muziek meer, maar t lijkt alsof t geluid blijft hangen... hoor dan hele hard snelle tikken...dit heb ik met verschillende mp3tjes.

weet iemand wat voor bug dit is? alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

nieuwe mp3's storen...

blijkbaar laten de platenhuizen corrupte muziek los op het kazaa netwerk.
ik heb er laatst nog een bericht van gelezen of tweakers of fok, maar kan het niet zo snel vinden.

hier nog wat info uit bovenstaand topic: http://www.webwereld.nl/nieuws/16032.phtml

[ Voor 18% gewijzigd door job op 04-09-2003 12:03 ]

Verwijderd

Heb er zelf ook last van bij na het downloaden van de nieuwere nummers. Moet er telkens een paar selecteren om ervoor te zorgen dat er minimaal 1 goede bij zit. Lekker klote dit !

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk zijn de mp3's gewoon verneukt door bijv de RIAA, dus het zal niet aan je soft- of hardware liggen. In andere spelers (WMP enz) zal je denk ik hetzelfde probleem hebben.

Verwijderd

Probeer het eens met MP3's die je zelf ript vanaf een CDtje.
Dan weet je of het aan de RIAA enz. ligt.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Het ligt aan RIAA praktijken, heb het zelf al regelmatig gehad, echter alleen met nummers nieuwer dan, zeg, 2 jaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Strakke actie van RIAA. Als ze maar van de nieuwsgroepen afblijven, vind ik alles best. Ik gebruik al jaren geen kazaa meer.
Pagina: 1