Ik heb gisteren voor een paar tientjes een oud servertje gekocht.
het gaat om een Dell poweredge 4100/200
specs:
2x PPro 200
320 ECC RAM
Video onboard
scsi onboard
balachelijk grote kast
5 scuzi schijven (1x 4,5gig 3x 2,2 gig 1x 18,9 gig)
Daar zit ik nu een beetje de handleidingen van door te lezen, (eerst zelf klote natuurlijk maar wilde niet echt) en daar staan een aatal handige utilities voor het configureren van dat ding. (krijg win2000 server er niet eens op...
)
maar bijna al die utils staan op de zogenaamde Dell server assistent cd..
en die heb ik niet.
Op de site van dell kan ik er niks over terug vinden en ook op google is er bar weinig, al zeker geen download adresje...
Weet iemand waar ik deze cd kan halen of waar er een goeie handleiding staat over het installen/configureren van dit ouwe beestje
tnx alvast.
het gaat om een Dell poweredge 4100/200
specs:
2x PPro 200
320 ECC RAM
Video onboard
scsi onboard
balachelijk grote kast
5 scuzi schijven (1x 4,5gig 3x 2,2 gig 1x 18,9 gig)
Daar zit ik nu een beetje de handleidingen van door te lezen, (eerst zelf klote natuurlijk maar wilde niet echt) en daar staan een aatal handige utilities voor het configureren van dat ding. (krijg win2000 server er niet eens op...
maar bijna al die utils staan op de zogenaamde Dell server assistent cd..
en die heb ik niet.
Op de site van dell kan ik er niks over terug vinden en ook op google is er bar weinig, al zeker geen download adresje...
Weet iemand waar ik deze cd kan halen of waar er een goeie handleiding staat over het installen/configureren van dit ouwe beestje
tnx alvast.
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1