[outlook] 2 hotmail accounts tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Ik draai op het moment Outlook 2002 op mijn windows xp bak. Nu wil ik naast mijn pop3 account 2 hotmnail accounts toevoegen. Bij 1 werkt het perfect maar zo snel ik de tweede toevoeg dan zegt ie daar van: Kan geen verbinding maken met de server. <url> is momenteel off line.

Maar nu staan in beide accounts dezelfde URL's ingesteld en bij 1tje doet ie het en bij de ander niet.

Heeft iemand een idee wat ik eraan kan doen. Ik heb de search geprobeerd maar alles ging over maar 1 account in Outlook en geen 2. Het zou toch mogelijk moeten zijn of ligt dat aan mij.

Verwijderd

Het is ook mogelijk. Je moet denk ik alleen MSN uitzetten ! Dan moet het lukken. Laat even weten of het gelukt is.

• jbcyber
Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 11:13:
Het is ook mogelijk. Je moet denk ik alleen MSN uitzetten ! Dan moet het lukken. Laat even weten of het gelukt is.
Ik heb het net geprobeerd en het werkt dus niet als ik msn uitzet.

Ik bedacht zelf al dat het misschien zoiets is dat je maar 1 keer contact mag maken met de server van van msn vanaf 1 pc.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een stuk of 4 hotmail accounts in Outlook Express. Dat werkt wel gewoon. Soms een beetje vreemd, maar meestal werkt het. Maakt niet uit welke msn ik aan heb staan.

• jbcyber
Noork schreef op 04 september 2003 @ 11:20:
Ik heb een stuk of 4 hotmail accounts in Outlook Express. Dat werkt wel gewoon. Soms een beetje vreemd, maar meestal werkt het. Maakt niet uit welke msn ik aan heb staan.
Maar jah dat is outlook Express toch een behoorlijk verschil. En ik wil niet overstappen omdat ik de agenda functie van outlook veel gebruik. Maar dan mag je dus wel vaker met server connecten dan 1 keer.

Verwijderd

Probeer anders dat account (dat niet werkt) "los" op te halen met Outlook...?

• Noork
  • Niet online
jbcyber schreef op 04 September 2003 @ 11:22:
[...]

Maar jah dat is outlook Express toch een behoorlijk verschil. En ik wil niet overstappen omdat ik de agenda functie van outlook veel gebruik. Maar dan mag je dus wel vaker met server connecten dan 1 keer.
Jaja, outlook en outlook express verschillen nogal. Maar het zal toch niet zo zijn dat de gratis Outlook Express meer functionaliteit heeft wat betreft Hotmail?

Bij mij hebben een tijdlang ook niet alle email acounts gewerkt. Dit komt gewoon door de hotmail server.

[ Voor 11% gewijzigd door Noork op 04-09-2003 11:41 ]

Verwijderd

Is de een soms een @hotmail acount en de ander een @msn account?
Hij deed bij mij die @msn niet vanzelf goed.

• jbcyber
Het zijn beide @hotmail accounts. Ook als ik alleen het tweede hotmail account (wat dus niet werkt) ophaal geeft hij dezelfde foutmelding.

Maar het lijkt me zo stug dat het eraan ligt dat de server slecht is want de eene doet het wel en de ander niet.

• Noork
  • Niet online
tja, denk je dat alle hotmail accounts ter wereld op 1 server staan?
Pagina: 1