Ik heb hier 2 msi borden van packard bell type 6340. Eentje met VGA On-board en de andere zonder. Allebei starten ze goed op. Geen probleem, maar met Windows wil die niet laden of opstarten. Meteen beschermingsfout. Ik heb toen een Asus A7N266-VM erin gehangen en geen probleem. Geheugen getest met Memtest en geen probleem. Alles getest en ook de processor. Ik heb eigenlijk nooit zo erg meegemaakt als met Packard Bell machines dat die gewoon geen goede doorstart hebben in Windows.
Het zijn allebei identieke moederborden. Geen lekkende condensatoren zo te zien. Zou ik er nog wat mee kunnen? Of moet ik ze echt defect verklaren.
Ik heb ooit ook nog een MSI bord socket 370 van Packard Bell gehad die ook dit zelfde probleem had.
Wie weet waar het aan zou kunnen liggen anders gaan ze de vuilnis in. Wel leuke borden als extra machine.
Het zijn allebei identieke moederborden. Geen lekkende condensatoren zo te zien. Zou ik er nog wat mee kunnen? Of moet ik ze echt defect verklaren.
Ik heb ooit ook nog een MSI bord socket 370 van Packard Bell gehad die ook dit zelfde probleem had.
Wie weet waar het aan zou kunnen liggen anders gaan ze de vuilnis in. Wel leuke borden als extra machine.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!