Toon posts:

axt-file en .fil bestanden installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een axt-file van Novell en een serie .fil bestanden. Is het op de een of andere manier mogelijk dat ik het programma kan installeren? In het axt-bestand staan een heleboel registersleutels en de fil-bestanden benoemd.
Is hier een tooltje voor of zo of moet ik alles een beetje met de hand benoemen en kopieren?
Ik heb al de site van Novell uitgeplozen maar daar wordt ik niet zo heel veel wijzer van.

Alvast bedankt
Arne

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Wise installer schijnt dit te kunnen.
Only found in Wise!
Convert legacy installations
Convert legacy packages such as Novell .AXT, InstallShield Professional .IPR, Microsoft SMS .IPF, and WinINSTALL files into Windows Installer format.
van http://www.wise.com/wps_feature_grid.asp?bhcp=1

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:31

Jaymz

Keep on moving !

In Nwadmn32 een nieuw application Object aanmaken, aangeven dat je dat met behulp van een aot/axt file wil doen en je geeft je axt-file aan. Het nieuwe object bekijk je even en pas je naar wens aan (aangezien er meestal wel dingetjes tussen staan die niks met de applicatie te maken hebben, zeker als er een reboot tussen zit). Daarna associeer je um met de gewenste gebruiker / groep / OU :) Da's in ieder geval de geigende manier ;)

Overigens is er in de help van nwadmn32 ook wel het één en ander over te vinden dacht ik:)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

mmm, ik had het idee dat hij bedoelde dat hij het prog buiten de novell omgeving wilde kunnen installeren, maar wie weet bedoelde hij het helemaal niet zo moeilijk..

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
Was idd de bedoeling dat het buiten een novell netware omgeving om ging. Heb wat progjes weten te bemachtigen, maar weet dus niet hoe ik ze kan installeren. Met Wise moet het dus kunnen?