Toon posts:

Computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is stuk en ik zit dit stiekum op school te doen. Mijn comp start niet meer op, alles krijgt wel stroom. Zowel met oud als met nieuw mobo geprobeerd, maar geen resultaat. Ziujn beide mobo's stuk (conclusie computerland) of de processor? (mijn conclusie. En is nu ook al weer een week daar grmbl) Wie weet het
------------------

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-02 09:40

Valium

- rustig maar -

andere proc d'r in?
Gaan de fans wel draaien?
Start anders de (ATX)-voeding eens met de hand, om te zien of die het uberhaupt wel doet.
Sluit de speaker aan. Dan kun je horen of hij gaat piepen.

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Is het de bedoeling dat we nu gaan gokken of verwacht je echt dat iemand hier een antwoord op heeft?

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Denk dat je voeding eerder stuk is.

And The Only One

Verwijderd

geeft ie nog wel beeld?

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:23
geheugen kan ook nog ... ooit met athlon + mobo + geheugen gehad ... irritant dat die hedendaagse moederborden bijna allemaal zonder biepjes of ledjes geleverd worden die status aangeven ... dat moederbord bleef dus gewoon muisstil .. en dat enkelt doordat het geheugen merk kennelijk niet echt bijster compatible was .... *frust*

Verwijderd

ja ik had dat laatst nog gvd was me Geforce 2 GTS naar de klootte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enu zit ik met een trident 4 mb ik w8 op de kerstman(me moeder) daar krijg ik ene niewe van :9

Verwijderd

Op vrijdag 01 december 2000 23:38 schreef gekkie het volgende:
geheugen kan ook nog ... ooit met athlon + mobo + geheugen gehad ... irritant dat die hedendaagse moederborden bijna allemaal zonder biepjes of ledjes geleverd worden die status aangeven ... dat moederbord bleef dus gewoon muisstil .. en dat enkelt doordat het geheugen merk kennelijk niet echt bijster compatible was .... *frust*
Heb nog net geen maand een AOpen AX3S, perfect stabiel ding joh. En bij bijna elk iets zit er wel een ledje. :9~

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:23
Op vrijdag 01 december 2000 23:57 schreef jordyb het volgende:

[..]
Heb nog net geen maand een AOpen AX3S, perfect stabiel ding joh. En bij bijna elk iets zit er wel een ledje. :9~
ik zei ook bij een hoop ... nouja was het eerste asus moederbordje voor slota-a athlon ooit. lang leve de mycom die met wat onderdeeltjes getest heeft welk onderdeel het probleem gaf ..(spul was niet bij hun gekocht)
Pagina: 1