[BBG] Juni editie: reclame!

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:07
Nou heb ik de laatste paar BBG's niet echt meer serieus doorgelezen omdat ik momenteel in andere dingen dan hardware ben geïnterresseerd.

Vandaag had ik echter wat tijd over en begon dus aan het lezen van de laatste BBG.
Daar stond bij de Budget internet- en officepc dat de vorige nu een stuk duurder was dan toen die werd opgesteld. Ik was nieuwsgierig en keek bij de vorige BBG.

Valt me daar toch mijn mond ineens open van verbazing! Staat daar onder aan elk systeem:
Bestel hier de compleet geassembleerde configuratie bij Salland Automatisering
WTF? Reclame? Hallo! Ik heb een t.net full abbo! Juist jah, ik betaal om geen reclame meer te zien!

Nou weet ik dat 't muggenziften is en een beetje aan de late kant maar ik hoop echt dat dit niet meer voor zal komen (sluikreclame, dat mag toch niet meer?), helemaal niet voor degenen die een t.net full abbo hebben.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Omg, en in de guide van september ook al.

Meteen bij het eerste systeem al... de Athlon XP 2500+ wordt aangeprezen als een "goede processor die riant beter presteert dan zijn voorganger".. nou ik vraag me af hoeveel AMD daarvoor betaald heeft! Een MSI-moederbord wordt "de beste keuze" genoemd. Dat soort dingen hoef ik met mijn crew-abo ook niet te zien hoor, dat bepaal ik zelf wel! Even later weer: Maxtor "de snelste schijf".. die hele guide puilt er van uit! WTF?

En in het nieuws begint het ook al!! Vandaag begint het al met reclame over VIA's netwerkproducten en het gaat maar door!

[/sarcasme]

Informatie en reclame is gewoon niet te scheiden, punt. Salland biedt die config aan, wij zeggen dat ze die config aanbieden. Dat wil niet meteen zeggen dat het betaalde reclame is. En zelfs al zou dat zo zijn, je betaalt nog altijd voor een bannervrije site, niet voor een reclamevrije site.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter Tinus op 04-09-2003 10:16 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• NitroX infinity
Jah sorry, ben nog maar half wakker :P

Maar er moet toch boven staan dat 't reclame is? (zoals ik al zei, sluikreclame)

Er zijn trouwens toch ook van die text-ads op t.net (wat dus duidelijk geen banners zijn)? Die zie ik ook niet meer, dus ik betaal wel degelijk voor een reclamevrij t.net met uitzondering van de sponsorlinks.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welke wet bepaald dat er op het internet reclame bij moet staan? juist, geen enkele. Sluikreclame is een term die geld voor de klasieke media als TV, Radio en kranten en tijdschriften.

Op GoT hoeft dat dus niet :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• NitroX infinity
Ah, dat wist ik niet.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

NitroX_infinity schreef op 04 September 2003 @ 10:30:
Maar er moet toch boven staan dat 't reclame is? (zoals ik al zei, sluikreclame)
Die hele guide is reclame. Wij prijzen die (combinatie van) producten aan, en dat bevordert de verkoop ervan. Er is alleen een verschil tussen reclame waar bedrijven voor betalen, en reclame waarvoor wij gewoon zelf kiezen om het maken. Sluikreclame is volgens mij alleen verboden voor de publieke omroepen, want op de commerciële zenders zie ik het aan de lopende band gebeuren, en dan knippert er echt niet "!!reclame!!" boven in beeld :P.
Er zijn trouwens toch ook van die text-ads op t.net (wat dus duidelijk geen banners zijn)? Die zie ik ook niet meer, dus ik betaal wel degelijk voor een reclamevrij t.net met uitzondering van de sponsorlinks.
Nee, daar betaal je niet voor, da's gewoon aardig van ons :P. In de FAQ staat duidelijk "Bannervrije site". Advertorials krijg je toch ook gewoon te zien?

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 04-09-2003 10:44 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Alfredt schreef op 04 september 2003 @ 10:32:
Welke wet bepaald dat er op het internet reclame bij moet staan? juist, geen enkele. Sluikreclame is een term die geld voor de klasieke media als TV, Radio en kranten en tijdschriften.

Op GoT hoeft dat dus niet :)
Ach. Als je betaald om geen reclame te zien dan hoort het er ook niet te staan. Zelfs geen sluikreclame.
Maar om je er nou echt druk om te maken vind ik wel een beetje ver gaan.

En idd TS, je hebt tijd over.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• NitroX infinity
Jaja, ik heb ff tijd over, was al om 8 uur wakker en moet pas om kwart over twaalf op school zijn . Maaruh, topic mag wel dicht, ik weet genoeg :)

Pagina: 1