[codec] een voor allen, allen voor een

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 16:15
Hoi mensen,

Ik ben me hier een beetje aan het ergeren aan het feit dat als ik me pc opnieuw installeer ik xvid, divx, etc etc allemaal moet installeren. ik heb eens iets gehoord over 'fddshow' dat dat een soort van filter is die al die codecs kan vervangen..

Wie weet hier meer van want echt een website kon ik niet vinden met google (allemaal maffe spaanse italianse en duitse sites)

Strava | AP | IP | AW | SM

Verwijderd

Ja ik heb het ook een keer gebruikt maar op de een of andere manier werkte het niet goed met iets en toen deden sommige film het niet meer dus tja.. ik weet niet of dat wel DE oplossing is

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kijk anders even in meuktracker van tweakers. Daar staat ook vast wel een link naar codec packs. in speciaal die van kazaa lite. Dan heb je zo een beetje alle codecs en ben je meteen helemaal klaar!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-09 12:20

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je zult toch het beste af zijn met "een van die" codec-packs. link uit de SA faq :)

[ Voor 6% gewijzigd door SmartDoDo op 04-09-2003 00:48 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:26

momania

iPhone 30! Bam!

Da Monkey schreef op 04 September 2003 @ 00:43:
ik heb eens iets gehoord over 'fddshow' dat dat een soort van filter is die al die codecs kan vervangen..

Wie weet hier meer van want echt een website kon ik niet vinden met google (allemaal maffe spaanse italianse en duitse sites)
Kijk hier eens na en let op de spelling van 'fddshow':
[google=ffdshow] :P

En zie de link van SmartDodo ;)

Verder zijn codecs meer iets voor Software AlgemeenHij stond al in SA :X |:( :P , maar ik denk dat je er zo wel uit komt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door momania op 04-09-2003 00:55 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.