DV camcorder waar moet ik opletten als ik er 1 ga kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:38

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb dus zo juist me rekening gezien en zag dat er een DV camcorder wel vanaf kon :)

nu zit ik dus een beetje te kijken hier en daar en mijn vraag is waar moet ik allemaal op letten en naar kijken.

ik heb al gehoord dat het slim is als de camcorder dv in en out heeft iig. maar waar moet ik nog meer naar kijken..

ik zit aan het merk Sony of JVC te denken en met een prijs klasse van 700-750 euro..

[edit]
owja ik heb al een leuke digicam de Fuji S602 dus ik weet dat ik naar optische zoom moet kijken en niet naar de digitale zoom..

[edit 2]
ik ben ffies wezen kijken @ kieskeurig.nl omdat t.net niet echt reviews enzow heeft staan..

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/FA4EA13AB006DA42C1256CE4005191CE/$file/FA4EA13AB006DA42C1256CE4005191CE.jpg
Sony DCR-TRV19

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/729F4063A3E293C8C1256D6900390794/$file/dx75.jpg
JVC GR-DX75

beide zijn 730,= bij de goedkoopste winkel..

nu maakt het mij dus niet uit met het maken van de fotoz want die maak ik wel met digicam. ik zoek dus ook naar dit soort dv camcorders..
heeft iemand nog speciale aanraders of raad een ander merk aan plz geef een gil...

[ Voor 59% gewijzigd door ReseTTim op 03-09-2003 23:45 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 02:07
" Het grote Digitale Video Camera topic "
Staat wellicht wat leuks tussen... :P

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11

BaRF

bijna kerst

is het btw echt nódig dat je ook dv-in hebt? Als je natuurlijk gaat editen en dan meteen op dvd zetten ofzo dan kan ik me voorstellen dat je aan een dv-uit voldoende hebt, scheelt weer :) en eventueel kun je ook kijken naar een model met analoge ingang er bij, dat zou weer van pas kunnen komen als je al een oudere cam hebt :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Ik zou voor de sony trv22 gaan, die heeft dv-in/dv-out, s-video in/out en a/v in/out.

Bovendien zou ik sowieso voor een sony gaan omdat die infrarood nachtzicht hebben. JVC werkt met slowshutter waardoor je schokkerige beelden krijgt met ietsjepietsje meer licht en kleur.

Verder vind ik het zelf een nadeel dat de sony een touchscreen heeft en dat hij "maar" 10 x optische zoom heeft.

Misschien heeft iemand nog een ander id

(trouwens je kan dit beter vragen in het grote dv camera topic)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit topic al eens doorgelezen: " Het grote Digitale Video Camera topic "

Jouw vraag is al vaker gesteld namelijk ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

jouw vraag is zo algemeen (nog orienterende fase) dat het idd beter in de voorgenoemde topics past.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.