Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
mogelijk een draadbreuk op de print. Normaal gesproken vrij makkelijk te solderen maar gezien deze kaart nieuw is zou ik hem maar omruilen...
klinkt idd als een garantie-gevalletje, aangezien je de andere mogelijke fouten (2 monitoren&oude kaart) al hebt uitgesloten..
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Heb ik ook een keer gehad.
Mijn probleem was dat ik iets te enthousiast de oude videokaart had verwijdert (en dus de monitor losgekoppeld). Bleek dat ik een pinnetje van mijn monitorkabel had gebroken.
Nieuwe kabel en het euvel was verholpen.
Mijn probleem was dat ik iets te enthousiast de oude videokaart had verwijdert (en dus de monitor losgekoppeld). Bleek dat ik een pinnetje van mijn monitorkabel had gebroken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Hij heeft al meerdere monitoren geprobeerd, anders had ik dat idd ook genoemd....The Dolf schreef op 04 september 2003 @ 01:13:
Heb ik ook een keer gehad.
heeft die kaart dvi + dvi converter? dan kan je dat nog eens proberen. maar het lijkt er idd op dat er ergens een breukje zit
Je hebt garantie, niets zelf proberen wat ervoor kan zorgen dat de garantie vervalt dus. Dingen die je wel zimpel zelf kan testen heb je al gedaan, tijd om contact met de winkel op te nemen dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()