[nieuwe videokaart] ik mis de kleur rood!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 10:35

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe grafische kaart gekocht, een XFX Geforce Ti400. Prachtig dingetje, maar... ik heb geen rood-tinten. Ik zie alles dus ook vrij "blauw-achtig". Ik heb al de AGP-kaart wat heen en weer gevrot, maar dat maakt niet uit. Heb twee (nieuwe) monitoren geprobeerd met verschillende kabels, geen verschil. Als ik m'n ouwe Geforce 3 erin zet is het beeld wel goed.

Komt iemand dit bekend voor? Ik vrees dat ik terug mag naar de shop (balen, is verder mooi kaartje!) :(...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

mogelijk een draadbreuk op de print. Normaal gesproken vrij makkelijk te solderen maar gezien deze kaart nieuw is zou ik hem maar omruilen...

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

klinkt idd als een garantie-gevalletje, aangezien je de andere mogelijke fouten (2 monitoren&oude kaart) al hebt uitgesloten..

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:30
Heb je e kaart in een andree pc geprobeert ? (lijkt me vrij nutteloos omdat het waarschijnlijk het bovengeneomde is maar je ken het proberen)

Strava | AP | IP | AW

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb ik ook een keer gehad.

Mijn probleem was dat ik iets te enthousiast de oude videokaart had verwijdert (en dus de monitor losgekoppeld). Bleek dat ik een pinnetje van mijn monitorkabel had gebroken.
Nieuwe kabel en het euvel was verholpen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

The Dolf schreef op 04 september 2003 @ 01:13:
Heb ik ook een keer gehad.

Mijn probleem was dat ik iets te enthousiast de oude videokaart had verwijdert (en dus de monitor losgekoppeld). Bleek dat ik een pinnetje van mijn monitorkabel had gebroken.
Nieuwe kabel en het euvel was verholpen.
Hij heeft al meerdere monitoren geprobeerd, anders had ik dat idd ook genoemd....

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
heeft die kaart dvi + dvi converter? dan kan je dat nog eens proberen. maar het lijkt er idd op dat er ergens een breukje zit

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je hebt garantie, niets zelf proberen wat ervoor kan zorgen dat de garantie vervalt dus. Dingen die je wel zimpel zelf kan testen heb je al gedaan, tijd om contact met de winkel op te nemen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.