Toon posts:

Ervaringen met Sytebites ?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een Adsl provider (omdat bbned toch niet mogelijk bleek te zijn) en mu ben ik Sitebytes tegen gekomen (www.sytebites.nl) en nu zit hij ruim onder de standaard prijs. Namelijk met 1568/512 is het 67 euro en dubbele upload is slechts 72 euro . Ik kan echter totaal geen informatie over deze provider vinden en hoop dus dat jullie me kunnen infomeren want ik heb veel slecte verhalen gehoord over slechte providers en ik wil nu toch wel snel , snel adsl

b.v.d.

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 22:31:
Ik ben opzoek naar een Adsl provider (omdat bbned toch niet mogelijk bleek te zijn) en mu ben ik Sitebytes tegen gekomen (www.sytebites.nl) en nu zit hij ruim onder de standaard prijs. Namelijk met 1568/512 is het 67 euro en dubbele upload is slechts 72 euro . Ik kan echter totaal geen informatie over deze provider vinden en hoop dus dat jullie me kunnen infomeren want ik heb veel slecte verhalen gehoord over slechte providers en ik wil nu toch wel snel , snel adsl

b.v.d.
Ik neem aan dat je http://www.sitebytes.nl/ bedoelt ipv de bovenstaande URL?

Edit: ik denk overigens dat je dit over het hoofd ziet:
-> prijzen in euro en exclusief 19% b.t.w
Dan vallen de prijzen toch wat minder mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Daspeed op 03-09-2003 22:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
ah dank je stom van me

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47

Croga

The Unreasonable Man

Als ik kijk naar de aangeboden mogelijkheden, dan lijkt mij dat ze gebruik maken van het BBNed netwerk. Dat zou dus inhouden dat jij er geen gebruik van kan maken, begrijp ik uit je openings post.....

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lijkt me een goede provider, alleen een beetje vaag dat het ook via KPN gaat :? Maar het ligt er dus ook aan waarvoor je het wil gaan gebruiken

[ Voor 218% gewijzigd door Notna op 04-09-2003 07:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

er wordt verwezen naar extrasnel.nl en daar is volgens mij wel een topic over?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1