Ik heb sinds vandaag mijn Windows 2000 server opnieuw geinstalleerd omdat de hardeschijf gisteren is gecrashed.
Nu heb ik al mijn website's uit de backup terug gezet en wilde ik een script uitproberen.
Krijg ik de volgende foutmelding:
Op lijn 179 staad de Mid functie, maar krijg ook deze melding met Left en Right functie.
Hoe kan ik dit oplossen want normaal gesproken werkt dit altijd, en heb nu PRECIES de zelfde CD van windows 2k server gebruikt!!!
Ik heb van microsoft de VBScript 5.6 gedownload en geinstalleerd maar ook dit hielp niks.
Via de search is er wel één en ander te vinden maar nergens een oplossing!
Nu heb ik al mijn website's uit de backup terug gezet en wilde ik een script uitproberen.
Krijg ik de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
| Runtimefout Microsoft VBScript error '800a0005' Ongeldige procedure-aanroep of ongeldig argument: 'Mid' /fmlib.asp, line 179 |
Op lijn 179 staad de Mid functie, maar krijg ook deze melding met Left en Right functie.
Hoe kan ik dit oplossen want normaal gesproken werkt dit altijd, en heb nu PRECIES de zelfde CD van windows 2k server gebruikt!!!
Ik heb van microsoft de VBScript 5.6 gedownload en geinstalleerd maar ook dit hielp niks.
Via de search is er wel één en ander te vinden maar nergens een oplossing!
[ Voor 4% gewijzigd door Polderdijk op 04-09-2003 08:14 ]
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!