Nou wat mij betreft is een leren jas met kettingen en ringen "helemaal verkeerd", zoals jij stelt.
/edit:
@athlonkmf:
nerd zijn in in it geval alles behalve offtopic.
Misschien komt het omdat ik een sociale studie doe in plaats van een technische, maar ik geef gewoon mijn mening en belicht het verhaal van een andere (voor de meesten een verrassende

) kant.
De vraag is:
PocketPC als schoolagenda vervanger?!? en iedereen begint over het technische aspect (welke PDA, welke software) en ik vind het niet zinvol om een andere reden.
Ik ben helemaal niet tegen op PDA's, het is geweldig speelgoed en ik heb er zelf ook 1 (weliswaar een XDA, kan je nog mee bellen ook) maar het viel me op dat er weinig tot niets was gezegd over het sociale aspect.
Maar goed iedereen moet die afweging zelf maken. Ik zou op de middelbare school liever een MP3-speler en een hema-agenda hebben maar okee.
Tuurlijk, wanneer je de stoerste jongen van de school bent kan je er mee wegkomen, maar ik denk dat afgezien van Mr. Jaromir Baracus niemand dat is hier op tweakers.
Waarom zou je jezelf dit aandoen, als je er niet omheen kon en het duizend keer beter was dan een cheapass agenda, okee. Maar dat is het niet, en het is duur, en als je op een foute school zit is hij nog rap gejat ook.
Het onbegrip waarop ik stuit doet me denken aan:
Laptop in de Trein, hoe beveilig ik mij?. Hierin werd serieus gepraat over het vastketenen van een laptop aan jezelf. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig, dan laat je het ding toch in je rugzak zitten? Soms lijkt men hier iedere realiteitszin te hebben verloren.
[
Voor 124% gewijzigd door
Captain Pervert op 17-09-2003 00:56
]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.