Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Apacer steno 300BP(mp3 speler)
Heb de software geinstalleerd en de speler ingeplugd maar nu komt er steeds
Please place your mp3 device into recovery mode to continue.De handleiding is erg beknopt vind ik en in het Engels.Wie heeft er ook zo een en helpt me even verder? ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Welke windows heb je? Met XP kan je gewoon mp3's naar de root van de nieuwe stationsletter slepen die je er nu bij hebt.

Verder mag een mod je helpen aan een betere topictitel...

En die handleiding is niet bepaald een boekwerk ja. Ik doe zelf eigenlijk altijd met de Explorer van XP, dus ik heb geen ervaring met de software. (ik heb ervaring met de Bp300 en heb zelf de NV400 die minstens hetzelfde doet...)

[ Voor 41% gewijzigd door Voutloos op 03-09-2003 21:37 ]

{signature}

Verwijderd

Ja, let idd wel op dat je de mp3's naar je root kopieerd!!! (he Maarten? :P)

Ontopic:
Ik heb maandje geleej ook zo'n ding gekocht en die bleek ook al stuk te zijn... (volume knop deed het niet). Echt sterk zien ze er ook niet uit, dus wellicht is de jouwe ook kapot...

Wat Voutloos ook al zegt, hij zou het gewoon moeten doen als je 'm in de usb poort plugt...

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 15:10:
Ja, let idd wel op dat je de mp3's naar je root kopieerd!!! (he Maarten? :P)
Laten we zeggen dat ik ook niet altijd de boekjes lees. Maar ik kom er wél zelf uit :)

Het antwoord is 43

Het is altijd leuk als een TS ingaat op men zegt in een draadje. Of anders in ieder geval zegt dat hij er nu uit gekomen is. Lekker onbeleefd.

[ Voor 28% gewijzigd door Voutloos op 08-09-2003 23:25 ]

{signature}

Verwijderd

offtopic:
neeeeeeeeej !! 42

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verplaatst naar Gadget Talk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb dat ding ook en ik heb dat cd'tje nog niet eens uit de verpakking gehad. Gewoon inpluggen zou voldoende moeten zijn (onder win2k/xp) om er bestanden naar toe te kopieren.
Pagina: 1