Toon posts:

Trust gamer network te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ervaring (positief of negatief) met deze set. Ik heb helemaal geen ervaring met netwerken en heb al een (isa) netwerkkaart voor m'n Chello kabelaansluiting en een (pci) isdn kaart (als reserve). Ik heb ook nog een laptop die is uitgerust met een 10Mbit netlink PCMCIA ethernet kaartje. Deze moet ook met m'n PC kunnen communiceren. Ik wil verder vooral racespellen kunnen doen als star wars racer en schietspellen als quake 2 en unreal als er iemand met de PC onder de arm komt gamen.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:35

winnie

de poes...

Ik heb ooit die set gekocht, maar nooit fatsoenlijk aangesloten. Kort na de aankoop raakte ik mijn tweede pc kwijt, toen ik een laptop kreeg als tweede pc, crachte pc numero uno. Kortom, wel netwerk, geen twee pc's. Maar de specs waren/zijn veelbelovend. Het enige is dat je voor twee pc's beter gewoon twee netwerkkaartjes kan kopen, met wat kabel. Het gaat bij die trust set om de hub (en dus de mogelijkheid om tot 5 pc's aan elkaar te kunnen sluiten).

Verwijderd

'k Heb zelf een Trust combi PCI-kaartje, een Trust combi ISA-kaartje en een Target 5-poorts hub (alles 10Mbit). Nooit problemen mee gehad, en Windows herkent de kaartjes meteen (Realtek of zoiets). En vroeger, onder DOS, kon ik middels IPX ook prima multiplayen.

Prijs netwerkkartjes: 50,- p.s.
Prijs hub: 70,-
Kabel: 15,- p.s.

Je hebt van Target ook netwerkkaartjes die een 5-poorts hub ingebouwd hebben (lees: dus je kunt er nog 4 kabels op aansluiten, want je eigen PC is ook een node).

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ook ik heb diezelfde set en ik moet zeggen dat ie perfect werkt!! :)

vooral die ingebouwde hub is erg handig!