Sinds kort heb ik het probleem bij FPS games online dat ze soms schokkerig of vertraagd worden weergegeven, heel vreemd want ik had het eerst niet. Spellen die ik vaak online speel en waar ik deze problemen mee ondervind zijn:
Unreal Tourn 2003, tron 2.0, wolfenstein.
Snap niet hoe het komt want heb niet het probleem als ik ze niet online speel.
En ik heb niet dit probleem bij spellen als warcraft III , diablo II als ik die online speel.
Had zelf het idee dat het mischien aan de verbinding kan liggen, maar dit kan toch niet van de ene op de andere dag zo sterk veranderen, dat de games nu online opeens soms vertraagd werken
Heb al alle nieuwste patches en drivers geinstalleerd, maar schijnt niet te helpen, wel frappant dat het alleen bij de FPS games vooorkomt
Unreal Tourn 2003, tron 2.0, wolfenstein.
Snap niet hoe het komt want heb niet het probleem als ik ze niet online speel.
En ik heb niet dit probleem bij spellen als warcraft III , diablo II als ik die online speel.
Had zelf het idee dat het mischien aan de verbinding kan liggen, maar dit kan toch niet van de ene op de andere dag zo sterk veranderen, dat de games nu online opeens soms vertraagd werken
Heb al alle nieuwste patches en drivers geinstalleerd, maar schijnt niet te helpen, wel frappant dat het alleen bij de FPS games vooorkomt
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 21:25 ]