Help 
ik zit met het volgende probleem.
ik heb de volgende 3 pagina's
- searchForm.aspx (usercontrol)
- searchResult.aspx
- index.aspx
Het zoekformulier moet op verschillende pagina's komen te staan, vandaar dat ik er een usercontrol van gemaakt heb.
Nu heb ik het voor elkaar dat het op de volgende manier werkt:
op searchForm.aspx maak ik bij de onclick van de button een hashtable aan met alle waarden van het formulier. Dan doe ik een server.transfer("searchResult.aspx").
Op index.aspx heb ik een reference gemaakt naar searchForm.aspx
Op searchResult.aspx heb ik een reference gemaakt naar index.aspx
(kan op de searchResult pagina helaas geen reference maken naar searchForm.aspx)
Op die manier kan ik de waarden van de hashtable uitlezen.
Maar ik loop natuurlijk tegen een probleem aan zodra ik het usercontrol op een andere pagina plaats.
Hoe los ik dit nu op. Ik wil de waarden ook niet in de querystring zetten.
Als ik het userControl naar zichzelf laat "posten" ben ik er volgens mij ook niet, omdat de rest van de userControls dan gewoon zichtbaar blijft op de pagina (index.aspx)... (of heb ik dit nu verkeerd) --> heb dit nog niet kunnen testen.. en heb hier nog ff geen .net draaien
Is hier nu nog een makkelijkere manier voor?? Of zit ik gewoon helemaal verkeerd te denken, dit is namelijk mijn eerste project in .net en hiervoor heb ik 5 jaar in gewoon ASP geprogrammeerd....
ik zit met het volgende probleem.
ik heb de volgende 3 pagina's
- searchForm.aspx (usercontrol)
- searchResult.aspx
- index.aspx
Het zoekformulier moet op verschillende pagina's komen te staan, vandaar dat ik er een usercontrol van gemaakt heb.
Nu heb ik het voor elkaar dat het op de volgende manier werkt:
op searchForm.aspx maak ik bij de onclick van de button een hashtable aan met alle waarden van het formulier. Dan doe ik een server.transfer("searchResult.aspx").
Op index.aspx heb ik een reference gemaakt naar searchForm.aspx
Op searchResult.aspx heb ik een reference gemaakt naar index.aspx
(kan op de searchResult pagina helaas geen reference maken naar searchForm.aspx)
Op die manier kan ik de waarden van de hashtable uitlezen.
Maar ik loop natuurlijk tegen een probleem aan zodra ik het usercontrol op een andere pagina plaats.
Hoe los ik dit nu op. Ik wil de waarden ook niet in de querystring zetten.
Als ik het userControl naar zichzelf laat "posten" ben ik er volgens mij ook niet, omdat de rest van de userControls dan gewoon zichtbaar blijft op de pagina (index.aspx)... (of heb ik dit nu verkeerd) --> heb dit nog niet kunnen testen.. en heb hier nog ff geen .net draaien
Is hier nu nog een makkelijkere manier voor?? Of zit ik gewoon helemaal verkeerd te denken, dit is namelijk mijn eerste project in .net en hiervoor heb ik 5 jaar in gewoon ASP geprogrammeerd....