Toon posts:

2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om 2 beeldschermen op 1 poort aan te sluiten? Ik heb 1 beeldschermuitput en een TVout. Ik wil 2 keer hetzelfde beeld zien, is hier een stekkertje voor, ofziets?

Nick 8)7

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja die is er :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
THnx

Nick

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb 2 beeldschermen..zonde om er 1tje weg te doen :P moet er toch wat moois van zien te maken :d

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
Bestaat wel, is niet aan te raden aangezien het signaal dan over twee monitoren verdeeld wordt. (En dat zie echt)

Roomba E5 te koop

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

er bestaan zgn. splitters voor. Dat zijn eigenlijk gewoon versterkertjes. Meestal vind je ze in versies van 2, 4 of 8 poorten.
je moet wel opletten, als je hoge resoluties enzo gebruikt, ga je ook meestal een duurder toestel nodig hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door krisis1 op 03-09-2003 20:01 ]

Verwijderd

sig69 schreef op 03 September 2003 @ 19:56:
Bestaat wel, is niet aan te raden aangezien het signaal dan over twee monitoren verdeeld wordt. (En dat zie echt)
idd bestaat, ik heb het ook, en mijn beeld is nog heel scherp, ligt voor het grootste deel aan je videoplaat. So Nick, wat voor videoplaat heb je??

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik had 'm aan een Geforce 4 Mx hangen. Het went wel na een tijdje maar toen ik weer 1 monitor aan m'n kaart hing heb ik die splitter meteen weggepleurd.

Roomba E5 te koop

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VGA-splitter is wat je nodig hebt. Welke je precies moet hebben kan je met een beetje zoeken zelf ook wel uitvinden. Gebruik bijvoorbeeld de GoT-search eens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.