Ik maak gebruik van Outlook 98 onder Windows 2K Prof. M.b.v. de HP Officejet V40 heb ik een document gescand en naar Oulook gestuurd. Nadat ik de opdracht heb gegeven om het e-mail bericht te verzenden blijft Outlook maar hangen en wordt er m.i. bergen data verstuurd, hoewel het bestandje zelf relatief klein is. Ook nadat ik de laptop opnieuw heb gestart blijft Outlook bezig met versturen. Van wat eigenlijk? Ik kan het bericht ook niet verwijderen in Postvak uit. Wie weet er een oplossing?
Wat noem je redelijk klein en wat voor soort verbinding heb je? Bij bestanden groter dan 1 mb (wat ik nog redelijk klein vind) kan het POP-protocol, vooral bij wat tragere verbindingssoorten (en ja, dat is ook isdn) vaak best problemen leveren om te versturen.
Windows Operated Systems -> Software Algemeen + topictitel aanpassing
Probeer eens wat meer informatie te geven. Dus antwoorden op de vragen die johnnyv.nl stelt, en bedenk zelf ook welke informatie nog meer relevant kan zijn(zoals: is er netwerk verkeer? hoeveel? etc).
Probeer eens wat meer informatie te geven. Dus antwoorden op de vragen die johnnyv.nl stelt, en bedenk zelf ook welke informatie nog meer relevant kan zijn(zoals: is er netwerk verkeer? hoeveel? etc).