[Ervaringen] Plextor PX-708A

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.341 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 2x rip is uit te schakelen. Hij is oa ingesteld om het geluidsniveau lager te houden. Om hem uit te schakelen zorg dat er geen cd in de drive zit. Houdt nu de eject knop 3 seconden ingedrukt. Je ziet het lampje eerst groen knipperen en daarna oranje worden. Je kunt nu op hogere snelheden rippen.
Dat werkt inderdaad! Maar bij de volgende dvd staat hij gewoon weer langzaam. Is het ook definitief in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 20:54:
[...]

Dat werkt inderdaad! Maar bij de volgende dvd staat hij gewoon weer langzaam. Is het ook definitief in te stellen?
Ik neem aan dat je dat via Plextools Professional kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 16:59
Het is niet definitief in te stellen omdat men ervanuit gaat dat je maar heel sporadisch volledige rip snelheid voor DVD films nodig hebt. Bovendien zou het de levensduur van het apparaat verlengen.

Trouwens, er is een nieuwe versie van nero uit 6.0.0.19 en deze herkent wel dat de 708 een vorm van bufferunderrun protection heeft en ziet tevens de Powerrec functionaliteit. Verder geen niet sluitbare DVD+r's ideaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Heb de eerste 2 weken probleemloos gebrand. Sinds afgelopen zondag ziet de drive af en toe niet dat er een medium ingebracht is. (of dat nu een CD-R is of een DVD) Dit zowel in explorer als in B.v. Nero/Clonecd. Van Nero versie 3.0.11 en 6.0.15 en 5.5.1.45(de meegeleverde) geprobeerd. Het maakt ook niet uit of het een lege CD-R(philips silver premium)/DVD(FujiDVD+R 2,4) is danwel een bespeeld exemplaar.

Af en toe doet hij het wel weer na een keer booten.(Deinstalleren in Windows en dan weer starten)

Heb firmware 1.01(deed met 1.00 ook al wazig),WINXPsp1. De Drive hangt aan een gewone IDE controller als master. (Asus A7V)

Iemand nog tips? Zie ik iets gigantisch over het hoofd, of wordt dit een RMA tje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
Geen idee.... probeer de 6.0.0.19 update van Nero eens, misschien dat dat helpt, maar voor je dat doet haal eerst de ASPI layer van nero weg en update de ASPI layer van adaptec naar 4.71.2.

Dat ie niet herkend wordt in Explorer lijkt me erg in de richting van een RMA wijzen, maar probeer eerst nog ff of de ASPI drivers roet in het eten kunnen gooien. Probeer ook eens een ander programma dan nero. Sonic RecordNow DX bijvoorbeeld, of alcohol 120%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op 02 October 2003 @ 23:37:
Iemand nog tips? Zie ik iets gigantisch over het hoofd, of wordt dit een RMA tje...?
voordat je hem RMA stuurt eerst met een clean windows xp install proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

ToAoM schreef op 03 October 2003 @ 01:31:
Geen idee.... probeer de 6.0.0.19 update van Nero eens, misschien dat dat helpt, maar voor je dat doet haal eerst de ASPI layer van nero weg en update de ASPI layer van adaptec naar 4.71.2.
Heb je tip opgevolgd. Was hard nodig volgens aspi check, want er waren geen aspi drivers... :?

Krijg nu nog de volgende melding

LOG0144: Starting ASPICHK installer on Fri Oct 03 11:29:28 2003
ASPICHK0438: OS = Windows NT (5.01.2600)
UPGRADE1004: e:\windows\system32\wnaspi32.dll dated 07/17/2002 07:20:56, 45056 bytes.
UPGRADE1062: e:\windows\system32\wnaspi32.dll version 4.71.2.0
UPGRADE1004: e:\windows\system\winaspi.dll dated 07/17/2002 14:22:26, 5600 bytes.
UPGRADE1062: e:\windows\system\winaspi.dll version 4.6.0.1021
UPGRADE1004: e:\windows\system32\drivers\aspi32.sys dated 07/17/2002 06:53:02, 16877 bytes.
UPGRADE1062: e:\windows\system32\drivers\aspi32.sys version 4.71.2.0
UPGRADE1004: e:\windows\system\wowpost.exe dated 07/17/2002 14:22:34, 4672 bytes.
UPGRADE1062: e:\windows\system\wowpost.exe version 4.6.0.1021
ASPICHK0522: Inconsistent version numbers among components <------!!!
ASPICHK0592: ASPI installation has problems
LOG0218: Closing installer log on Fri Oct 03 11:29:28 2003

Oftewel, er blijken een versie 4.60 en 4.71 door elkaarte zitten, dat is niet goed denk ik....

Overigens werkt de drive op het moment wel.... >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 03-10-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
is de PX-708UF nu al ergens leverbaar ?

Ik heb nu al verschillende winkels afgebelt etc. maar ik krijg nergens een duidelijk antwoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

als ik een dvd rip heb gemaakt met dvd shrink en ik wil hem gaan branden met nero dan kiez ik dvd-video en na zo'n 15 min stopt ie met branden en geeft ie schijf fout aan..
ik brand de file's op een dvd-rw..

ps als ik een data dvd brand gaat het wel goed..
ik gebruik nero 6.0.0.19..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
Oftewel, er blijken een versie 4.60 en 4.71 door elkaarte zitten, dat is niet goed denk ik....
Dat hoort zo, maar ze zijn daar niet geheel duidelijk in bij Adaptec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

De drive loopt weer te wauzen nu..... Vanmiddag deed ie het goed en nu is het weer... Maar goed, morgen ga ik het allemaal nog een keer met nieuwe kabeltjes aansluiten en dan wachten op de vervolgreaktie van plextor....

ook morgen even die clean install proberen....

Als het probleem nu iedere keer optrad, maar is gewoon soms wel/soms niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

:) , heb hem nu dus al weer een paar weekjes en heerlijke drive, pakt alle media goed, brandt goed...geeft geen fouten en nog beter, cd-'s branden op 40x speed...dat is nou het betere werk.

BTW, ik raadt iedereen aan nero update 60019 te installeren want bij deze wordt burnproof enzo weer goed ge-activeerd met de PX708A

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Plextor gebeld over de px708a omdat ik ook fouten kreeg met het branden ( met DVD's dan... CD's gaan goed ) zij kwamen met de mededeling dat "burnproof" helemaal niet werkt met NERO !!! of althans nog niet.
Verder kwamen ze met de mededeling dat je NERO compleet moet verwijderen (is een tool voor http://www.nero.com/en/631940828445001.html ) voordat je een update gaat doen.. rebooten dan NERO 60011,15 of 19
installeren.

( Als je een firmware update doet kijk dan even naar je UDMA want die staat na de flash weer op "pio-mode" )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
6.0.0.19 meldt wel gegelijk dat burn-proof wordt herkend en tevens wordt (in tegenstelling tot eerdere versies) buffer underrun protection en powerrec aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar werkt dat burnproof nou ook met als je een dvd gaat branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ratje ... datzelfde probleem heb ik ook.... data gaat goed, rippen niet welk programma ik ook gebruik.
Ik heb gedaan wat PleXtor mij vertelde maar ik krijg weer schrijffouten :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:21
Hoi mede plextor bezitters van deze geweldige brander
Ik heb er geen enkele problemen ermee en werkt perfect met de verschillende proggies.
Alleen jammer dat je geen proef cds erbij kreeg :(
maarja het blijft een goed apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee Laserman...... kan je me dan vertellen welke media je gebruikt ... en ook vertellen wat je hebt geburnd en welke versie Nero... of een ander burnproggie..... enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
ik loop nu tegen het probleem aan dat ik vanaf het begin , niet boven de 1,6 speed lijk heen te komen ,zowel qua branden als lezen , het duurt als ik iets brand op 4 speed , gewoon een uur duurt , als ik naar de processor belasting kijk dan stijgt deze naar de 100%

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Morpheus_at_work schreef op 06 October 2003 @ 09:40:
ik loop nu tegen het probleem aan dat ik vanaf het begin , niet boven de 1,6 speed lijk heen te komen ,zowel qua branden als lezen , het duurt als ik iets brand op 4 speed , gewoon een uur duurt , als ik naar de processor belasting kijk dan stijgt deze naar de 100%
Dat is simpel...dit is een geval van een DVD brander in PIO mode. Oftewel, zet DMA eens aan voor de plextor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
swampy schreef op 06 October 2003 @ 10:04:
[...]

Dat is simpel...dit is een geval van een DVD brander in PIO mode. Oftewel, zet DMA eens aan voor de plextor!
ik zal het is checken als ik thuis ben , volgens mij heb ik de eigenschappen als is bekeken van het apparataat maar ben nergens die optie tegen gekomen , of heb ik verkeerd gekeken als ik via (w2k) systeem , hardware overzicht de eigenschappen bekijk van het plextor

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Morpheus_at_work schreef op 06 October 2003 @ 10:55:
[...]

ik zal het is checken als ik thuis ben , volgens mij heb ik de eigenschappen als is bekeken van het apparataat maar ben nergens die optie tegen gekomen , of heb ik verkeerd gekeken als ik via (w2k) systeem , hardware overzicht de eigenschappen bekijk van het plextor
Je moet kijken bij hardware>eigenschappen> IDE bus :-) daar kun je DMA aan en uit zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
swampy schreef op 06 oktober 2003 @ 11:37:
[...]

Je moet kijken bij hardware>eigenschappen> IDE bus :-) daar kun je DMA aan en uit zetten!
de primaire ide controller stond wel goed , maar de secudaire niet , tnx was het gewoon glad vergeten

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Morpheus_at_work schreef op 06 October 2003 @ 15:42:
[...]

de primaire ide controller stond wel goed , maar de secudaire niet , tnx was het gewoon glad vergeten
Sommige hadden dat na de 1.01 firmware update DMA uitstond....sigh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet mailtje van Opus ontvangen, morgen wordt hij afgeleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Yep, kreeg ik al binnen van een vriend...mooi stabiel firmware-tje hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Laatst online: 08:24
Nieuwe drives hebben hem al :)
Is me tot nu toe perfect bevallen
Helaas wil mijn Xbox geen DVD+R lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Wat vreemd dat hij hier en hier er niet bij staat.

Na mezelf een weg door Japanse text heengeworsteld te hebben stuitte ik nog wel op de releasenotes daar. Helaas ook in het Japans 8)7
PX-708A—pƒtƒ@[ƒ€ƒEƒFƒAAƒo[ƒWƒ‡ƒ“1.02‚Ì•ÏX“_B

EDVDŒnƒƒfƒBƒA‚Ì‹L˜^«”\ŒüãB
EV‹KCD-RƒƒfƒBƒA‘ΉžB
EUS-RW‚ÉCDDA‚ðƒ‰ƒCƒg‚µ‚½ê‡Aˆê•”‚̃hƒ‰ƒCƒu‚ŃLƒƒƒvƒ`ƒƒ|‚ª‚Å‚«‚È‚¢•s‹ï‡
@‚ÌC³B
ENero‚ðŽg—p‚µ‚ÄAƒf[ƒ^‘žÏ‚݂̃fƒBƒXƒN‚ÉV‚µ‚¢ƒf[ƒ^‚ðã‘‚«‚·‚邯A
@‘‚«ž‚݂Ɏ¸”s‚·‚éꇂª‚ ‚é•s‹ï‡‚ÌC³BiDVD-R/RWj
EDrag to Disc‚Å‚ÌCD-RWătƒH|ƒ}ƒbƒg‚ÉŽ¸”s‚·‚é•s‹ï‡‚ÌC³B
ENero‚̃}ƒ‹ƒ`ƒZƒbƒVƒ‡ƒ“‹L˜^‚Å1stƒZƒbƒVƒ‡ƒ“‚ªÄ¶‚³‚ê‚È‚¢•s‹ï‡‚ÌC³B
EPX-708A‚Å‘‚«ž‚ñ‚¾DVD+RW‚ªˆê•”‚̃hƒ‰ƒCƒu‚œǂ߂Ȃ¢ê‡‚ª‚ ‚é•s‹ï‡‚ÌC³B
Ik zou graag willen weten wat ik installeer voordat ik het installeer. Straks heeft mijn drive in Windows ineens Japanse tekens in de naam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je even hier kijken
http://www.cdfreaks.com/news/8136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Azqi schreef op 04 October 2003 @ 01:36:
De drive loopt weer te wauzen nu..... Vanmiddag deed ie het goed en nu is het weer... Maar goed, morgen ga ik het allemaal nog een keer met nieuwe kabeltjes aansluiten en dan wachten op de vervolgreaktie van plextor....

ook morgen even die clean install proberen....

Als het probleem nu iedere keer optrad, maar is gewoon soms wel/soms niet....
Ben er achter, na het deinstalleren van Anydvd waar de proefperiode van was verlopen doet de drive het weer als een zonnetje.

Nu al 3 dagen zonder centje pijn.... Me happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:50
Ik heb vandaag ook mijn plextor PX-708A gekregen en hij bevalt tot nu toe goed. Ook die van mij heeft firmware versie 1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Azqi schreef op 06 October 2003 @ 21:09:
[...]

Ben er achter, na het deinstalleren van Anydvd waar de proefperiode van was verlopen doet de drive het weer als een zonnetje.

Nu al 3 dagen zonder centje pijn.... Me happy :P
AnyDVD...geesh, wat een ramp. Het werkt wel maar plextor drives raken echt helemaal van slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

swampy schreef op 06 October 2003 @ 22:03:
[...]
AnyDVD...geesh, wat een ramp. Het werkt wel maar plextor drives raken echt helemaal van slag!
Ik wist niet dat dat met Plextor een probleem opleverde.... 8)7

Heb nu trouwens versie 1.6.3.3 en die geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
Lang leve babelfish:

The firmware for PX-708A, modification point of version 1.02:
DVD record efficiency improvement of media.
New CD-R media correspondence.
When the light/write it does CDDA in US-RW, with drive of part ???? correction of the trouble which it is not possible.
Using Nero, when it superscribes the new data in the disk of the data entry being completed, correction of the trouble which is times when it fails in entry. (DVD-R/RW) CD-RW re-???? with of Drag to Disc - correction of the trouble which fails in the mat.
Correction of the trouble where 1st session is not played back with the multiple session record of Nero.
Correction of the trouble which is times when you cannot read DVD+RW which was written with PX-708A with drive of part.

[ Voor 10% gewijzigd door ToAoM op 06-10-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu Nero versie 5.5.10.45 die ik bij de Plextor erbij kreeg.
Dit na het lezen op diverse forums dat dit de laatste versie van Nero zou zijn zonder problemen.
DVD brand proces loopt net weer fout aan het eind van de dvd met de melding:

Could not perform end of Disc-at-once
Burn process failed at 4x (5.520 KB/s)

Loopt niet elke keer fout, maar willekeurig.

Net de nieuwe firmware 1.02 er maar opgezet. Misschien lost dat het op.

Begin er een beetje van te balen.
Ik denk ik koop je een Plextor i.p.v. een Lite-On. Krijg je dit. :'(

Ik hoop dat het aan de software ligt en niet aan mijn Plex |:(

Ik ben inderdaad nu Nero versie 6.0.0.19 aan het testen en heb nu 2 dvd's met succes gebrand. Maar dat ging met de andere versie's ook goed in het begin. Eerst maar even kijken of de volgende dvd's die ik ga branden ook goed blijven gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 10:54:
Ik draai nu Nero versie 5.5.10.45 die ik bij de Plextor erbij kreeg.
Dit na het lezen op diverse forums dat dit de laatste versie van Nero zou zijn zonder problemen.
[..]
Er is nu ook een versie 6.0.0.19 uit, daar zijn ook nog geen problemen mee, en volgens sommigen biedt deze zelfs betere ondersteuning voor de PX708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:18

Entity

9000rpm

Ik gebruik Nero 6.0.0.19. Ik heb al wel wat problemen gehad, maar die schrijf ik toe aan de DVD'tjes, namelijk goedkope Princo DVD-R's. Die problemen kwamen ook niet bij het branden, maar achteraf bij het inlezen naar voren: niet, nauwelijks of gedeeltelijke leesbare schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
als je plextor raar doet tijdens het branden op 4x speed en hoger, controleer dan even of je 'm hebt aangesloten op een Promise ultra ATA controller, hier zijn problemen mee. (Zie hier en hier)
Officiele reactie van Plextor:
quote: plextor
This is quit normal.
These controllers (ToAoM: Promise controllers) are designed for harddisks.
Our drives will give problems on all promise controllers.
Please install the drive onto the normal secondary ide port as master unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Quote:
Nieuwe drives hebben hem al
Helaas wil mijn Xbox geen DVD+R lezen

Mijn XBox kan het wel (Thomson drive). In Nero gbruik ik DVD_UDF (en niet DVD video files) en onder het tabje "UDF" kan je iets aanvinken mbt de compatibiliteit van de disc met de XBox.
Dat werkt goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hr15
  • Laatst online: 08:24
Radar schreef op 07 oktober 2003 @ 13:26:
Quote:
Nieuwe drives hebben hem al
Helaas wil mijn Xbox geen DVD+R lezen

Mijn XBox kan het wel (Thomson drive). In Nero gbruik ik DVD_UDF (en niet DVD video files) en onder het tabje "UDF" kan je iets aanvinken mbt de compatibiliteit van de disc met de XBox.
Dat werkt goed voor mij.
Als ik het goed heb gelezen op internet weet ik al wat het probleem is bij mij.
Mijn XBox heeft een Samsung drive en die schijnen het niet te kunnen.
Die UDF functie had ik ook al gevonden maar dat zal dus weinig helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:29

DDX

Ok vandaag ook m'n plextor binnen gehad (intern helaas, kon niet nog langer wachten op externe...)

iemand enig idee of Stomp RecordMAX zonder problemen werkt
of dat die een update nodig heeft ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Door wat driver problemen met mijn IDE controllers draaide mijn controller op PIO modus. Alles ging traag maar ik had het niet echt door. Toen zag ik het jumpertje dat op DMA moest, en heb die erop gezet. Hierna heb ik de drivers van de controller opnieuw geinstalleerd en zag dat hij op toen op DMA modus gebruikt kon worden.

Hij zou toch op Ultra-DMA modus moeten kunnen? Ik heb de jumper er nu weer van afgehaald en nog steeds staat hij op DMA modus, niet op Ultra-DMA modus. (Mijn HDD staat wel op Ultra-DMA modus 2). De Plextor zit als Master op de Secondary IDE controller. Er zit een Asus 52X CD-ROM speler als Slave naast. Deze werkt alleen in PIO mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Nibbles schreef op 07 oktober 2003 @ 16:13:
Door wat driver problemen met mijn IDE controllers draaide mijn controller op PIO modus. Alles ging traag maar ik had het niet echt door. Toen zag ik het jumpertje dat op DMA moest, en heb die erop gezet. Hierna heb ik de drivers van de controller opnieuw geinstalleerd en zag dat hij op toen op DMA modus gebruikt kon worden.

Hij zou toch op Ultra-DMA modus moeten kunnen? Ik heb de jumper er nu weer van afgehaald en nog steeds staat hij op DMA modus, niet op Ultra-DMA modus. (Mijn HDD staat wel op Ultra-DMA modus 2). De Plextor zit als Master op de Secondary IDE controller. Er zit een Asus 52X CD-ROM speler als Slave naast. Deze werkt alleen in PIO mode.
Hangt eraf wat voor IDE controller je hebt....en DMA en problemen..tja...die dingen gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ah ik heb het al gefixed. BIOS settings op auto voor alle apparaten en die DMA jumper eraf. Toen ik UltraDMA mode 2 in het BIOS instelde en de DMA jumper op de Plextor had crashte windows bij het booten (blauw scherm en 1 sec. later een automatische reboot).

Nu het nog een keer geprobeerd zonder de jumper en nu staan beide op Ultra-DMA. Ik ga gelijk even een CD testen op 8X om te kijken of het nu wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 12:44
hr15 schreef op 06 October 2003 @ 18:16:
[...]

Als ik jou was zou ik eens een DVD+RW proberen. Mijn xbox leest namelijk ook gewonde cd-r niet en cd-rw wel, dus maybe dat ie dvd+rw ook leest. Als je het ga proberen, laat het resultaat dan ff weten als je wil. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 12:44
hr15 schreef op 06 oktober 2003 @ 18:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

iemand dit al geprobeerd ? :

http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=18616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Nee he! :(

Niet te geloven. 8X branden ging perfect. Na 7:44 minuten had hij 4435 MB gebrand op een DVD+R. Leek dus perfect te gaan, totdat ik weer kreeg:

Could not perform end of Disc-at-once sessie. Weg DVD :(

Ik gebruik nu Nero 6.0.0.19 icm firmware 1.01
6.0.0.15 gaf die fout al bij 2 eerdere DVD's.
6.0.0.11 zou het niet moeten hebben maar ik ging voor de zekerheid naar 5.5 terug. Dat werkte prima. Toen heb ik 6.0.0.19 weer geprobeerd en heb ook al een DVD succesvol gebrand (wel op DMA ipv Ultra DMA). Nadat ik de brander op UltraDMA mode gezet heb wil ik dus weer een DVD branden maar krijg ik weer dezelfde error als met 6.0.0.19!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

???

Gek, umm..firmware 1.02 is uit. Met in de changelog iets over inderdaad dat hoewel minder, fouten met nero en "Could not perform end of Disc-at-once sessie" nog steed voorkwamen en met deze update NOG minder of zelfs weg zouden moeten zijn...zucht

Maar Nero kan nu wel Burnproof enzo activeren..hoezee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyPh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 21:21
Ja, dit werkt perfect, alleen niet permanent. Als je de DVD verwisseld of de spanning eraf haalt, moet je het truukje opnieuw uitvoeren. Ik had het ook al gepost hier (op pagina 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand met deze plextor al geprobeert te branden met dvddecrypter op 8x? of met coptodvd op 8x?
gaat het dan misschien niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou heb ik er ook 1, en ondertussen firmware v1.2 erin gezet. ;)
Wel een heel mooi apparaat!
Aangesloten als enige device op de secondary ide poort als master op een msi kt333 mobo

Het was niet leuk om met dit medium te starten.
Die bug in nero 6.0.0.15 en 6.0.0.19. Could not perform end of Disc-at-once sessie"
koste 3 dvd+r, :( :(
ok dan maar, alles is te fixen

Terug naar nero 5.5.0.50 + fix , er lukken wel dvd's maar er mislukken er net zo hard een paar.
Ik vertik het om de DMA uit te zetten , die pio tijd is echt geweest.
Als die plex niet op dma wil dan gaat die maar fijn weer terug naar de winkel en dan gaan ze er daar maar mee spelen. :+

Na jaren nero een ander progje om dvd's te maken , cd's lukken altijd met nero.
CopytoDVD getest , wel karig progje maar geen mislukte dvd's

Zijn er nog andere leuke dvd burn progjes?? kaliber nero?? , (niet easycd pruts prog)

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je meer nodig dan copytodvd bied aan instellingen voor lauter films? helemaal niks toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Niet online
Misschien heb ik wel heel lang nero gebruikt en dan wen je aan zo'n programma.

Die copytodvd is best aardig maar nog niet af , wel bruikbaar

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, nero 5.5.10.54 is ook uit
dat is denk ik beter dan 5.5.10.50 met fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 18:07:
trouwens, nero 5.5.10.54 is ook uit
dat is denk ik beter dan 5.5.10.50 met fix
5.5.10.54 is de versie die je bij je brander krijgt (Retail versie).

[ Voor 5% gewijzigd door Nibbles op 09-10-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat 5.5.10.45

5.5.10.54 kan niet bij je brander zitten want die is nog maar net 2 dagen uit

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Laatst online: 15-09 20:43

Reda

HA DO KEN

Ik kan geen Nashua 700MB cdr's fikken.
'k heb ook de firmware geupdate naar 1.2 en ik gebruik Nero 5.5.10.45plex
iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Reda schreef op 08 October 2003 @ 20:21:
Ik kan geen Nashua 700MB cdr's fikken.
'k heb ook de firmware geupdate naar 1.2 en ik gebruik Nero 5.5.10.45plex
iemand idee?
Ja, nashua cd's

Daar ligt je probleem...lage kwaliteit cd's. Cheap ass materiaal en een leuk jasje..maar dat is alles!

Koop uberhaupt geen cd's die dynabyte verkoopt...dat is troep, waarschijnlijk allemaal uit dezelfde fabriek!

Als je een goed merk zoekt.. Sony...duur..zeker..maar goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda

Reda

HA DO KEN

vreemd want mijn Plextor 12x4x32 SCSI fikt ze zonder problemen.
lekker weer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
cruger schreef op 08 October 2003 @ 16:10:
Zijn er nog andere leuke dvd burn progjes?? kaliber nero?? , (niet easycd pruts prog)
Probeer RecordNow DX 4.61 eens... die werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Niet online
(jihaa nu geen 2 episodes op cd maar 12 op een dvd)

Met Copytodvd is er nog geen dvd mislukt!. :*)
Ook geen lees fouten of andere rare dingen.
Op 8x burnen ging ook best. philips dvd (ricohjpnr01)
Als ik RecordNow DX 4.61 kan "vinden" dan ga ik die testen , de screenshot ziet er best aardig uit.

Zou het niet kunnen zijn dat de aspi driver van nero niet helemaal pluis is?

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Reda schreef op 08 October 2003 @ 20:28:
vreemd want mijn Plextor 12x4x32 SCSI fikt ze zonder problemen.
lekker weer dit
Dat je ze op lage snelheid goed kan branden betekent niet dat ze 40x speed goed halen.

Check effe of cd nashua cd's die ja al gebrandt heb nog goed zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 18:31:
volgens mij is dat 5.5.10.45

5.5.10.54 kan niet bij je brander zitten want die is nog maar net 2 dagen uit
Sorry je hebt gelijk. 5.5.10.45 moet het zijn.

Zijn ze dan én de 5.x én de 6.x versies nog aan het doorontwikkelen?

[ Voor 13% gewijzigd door Nibbles op 09-10-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar ik denk wel dat dit de laatste (want eindelijke goed) versie van de 5 serie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Changes from Nero 6.0.0.15 to 6.0.0.19

Features Added:
Added support for new recorders
Added new file name format profile in the audio plug-in manager settings
Improved support for recorders that support DAO/96 burning mode
Added example for the "File name creation method" field of the "Save tracks" dialog
Enabled NeroNET support in the demo version

Nero BackItUp:
Connected recorders are now recognized immediately (hot plug and play)
Bug Fixes

Nero Burning ROM:
Incompatibility with IMAPI which sometimes caused the error "Drive is in use by another application" to appear when attempting to burn is now solved
Setting volume creation, modification, effective and expiration dates is now optional in the ISO properties
Allow more than 99 pictures for VCD/SVCD compilations
Performing a copy will now completely lock the source drive. It was possible to eject the source disc within another burn application
Fixed stability problems when using German characters as volume name
Corrected the calculation of left free blocks on disc for backup compilation
Added support for the copyright bit to the image recorder to avoid cryptic error messages when burning
Hidden files and folders will now have a different icon in the tree and list control of ISO compilations
ISO level 2 was not selectable in the "New compilation" window when creating a new compilation
Fixed wrong behaviour of some Video CD picture effects
The desktop is now selectable in the file browser
Fixed problems when making DVD copy on a non empty DVD+RW
Automatically use the standard temporary directory if the cache path is invalid
If an image file referenced by a .cue file is smaller that the described item, display an error message
Some burn settings were lost after pressing "OK" in the "New Compilation" dialog
Fixed a problem when installing an update while Nero Burning ROM is currently open

Nero Express:
Nero Express incorrectly allowed the user to close the application before the end of the burn process
Removed window blinking when using the "Select Files and Folder" dialog
Corrected aspect ratio of pictures when starting the first time on Japanese systems
Fixed wrong help file assignment which caused Nero Express to always load the English help file

Nero Burning ROM/Nero Express:
Added information about miniDVD when starting a new compilation

Nero Wave Editor:
Audio plug-in settings were not always remembered when quitting Nero Wave Editor
Fixed stability problems when renaming or erasing a file which is opened in Nero Wave Editor
Pressing F1 was opening the help file twice in Nero Wave Editor
Improved layout in some dialogs of Nero Wave Editor
Improved precision of the conversion routine that is used when saving files in Nero Wave Editor
Corrected incorrect displaying of the about picture under Windows 9x

Nero StartSmart:
Improved user interface layout in other languages than English

Nero Cover Designer:
The web link in the about box was not opening a web browser

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz
  • Laatst online: 04-09 10:30

fozz

Are You In Or Out?

Ik heb er sinds woensdag een binnen.
Maar ik begin spijt te krijge van mijn aankoop.
Was voorheen alleen SCSI gewend.
On the Fly branden is er nu niet meer bij.
En multi tasking onder het branden is er ook niet meer bij :(
Zijn er meer mensen die de PX-708 gebruiken icm scsi.

Specs -There's a dozen reasons it won't work and eleven guys who don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 14:02
fozz schreef op 10 oktober 2003 @ 09:18:
Ik heb er sinds woensdag een binnen.
Maar ik begin spijt te krijge van mijn aankoop.
Was voorheen alleen SCSI gewend.
On the Fly branden is er nu niet meer bij.
En multi tasking onder het branden is er ook niet meer bij :(
Zijn er meer mensen die de PX-708 gebruiken icm scsi.
Wat zijn de specs van de rest van je systeem ?
Als je een trage pc/harddisk/cdrom heb dan zal het on the fly branden niet goed gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz

fozz

Are You In Or Out?

Specs:
Asus P4pE, P2.6GHz, 512PC333 Kingston HyperX, Adaptec 2940U2W, 9.1 U2WSCSI, 80G WD IDE(8MB Cache)- Pri Master, SCSI UltraPlex 40x, SCSI Plexwriter 12x10x32 en PX708 - Sec. Master
(Udma staat aan in W2K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Op wat voor snelheid wil je on the fly kopiëren? Op 40x (CD) is het logisch dat dat niet lukt, een CD-speler leest echt niet continue 40x. Op 12x moet het volgens mij wel kunnen om on the fly te kopiëren.

SCSI is in vergelijking met IDE minder CPU belastend. Als je op hoge snelheid CD of DVD brand, vraagt dat best veel van je PC. Een DVD op 8x schrijven levert een continue datastroom op van ruim 10 MB per seconde die over je PCI bus gejaagd word als je van SCSI naar IDE schrijft.

Ik kan zelf (alleen IDE) als ik 40x CD brand of 4x DVD brand nog prima kleine taken erbij doen (chatten, browsen en dat soort spul), maar op 8x DVD legt het ook een behoorlijke last op de machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ToAoM schreef op 08 October 2003 @ 21:26:
[...]

Probeer RecordNow DX 4.61 eens... die werkt ook prima.
huh recordnow dx 4.61 ?
ik heb hier recordnow max 4.50

maar op support page zie ik geen updates oid naar 4.6 ??

(http://www.stompinc.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
is van veritas geworden en daarna van sonic. ergens staat wel de nieuwste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda

Reda

HA DO KEN

Ik heb nogsteeds het zelfde probleem als hierboven omschreven.
Echter ook als ik er nu geperste CD-roms instop gaat het lampje 2x oranje knipperen.
Ook als ik hem in Windows aanspreek krijg ik een I/O error.
Echter met DVD ROMS (video) DVD+R en DVD-R geen problemen!
ik draai inmiddels firmware 1.2 dus daar kan het ook niet aan liggen lijkt me.

edit:typo's

[ Voor 3% gewijzigd door Reda op 11-10-2003 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Laatst online: 16-09 12:32
Reda... Ik heb hetzelfde!!!

Kan geen Originele CD's lezen, of gekopieerde, Audio/Data, maakt niet uit.
DVD+R/RW daarentegen doen het prima.

Zodra ik er een CD-R, CD-ROM, Audio Cd instop, hoor je m heel even proberen te spinnen en daarna blijft het oranje lampje in serie van 2 knipperen.

:(

De ellende begon toen ik een ISO op CD-R wilde branden. (Merk Maxell 80 Min)
Kreeg een Power Calibration error in nero.
Heb het daarna met een ander merk geprobeerd, Benq, maar zelfde resultaat.
Toen een simulation gedaan en die liep ook mis.
Na het rebooten kwam dat 2X oranje lampje iedere keer als ik er een cdtje indeed.

Heb de Firmware geprobeerd opnieuw op te zetten, lukte wel, maar maakte niets uit.
Heb de DMA uit/ingeschakeld.
Heb de brander aan een ander systeem gehangen (weliswaar zelfde type moederbord).

Ik weet het niet meer? :'(

[ Voor 133% gewijzigd door PrayingFalcon op 11-10-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda

Reda

HA DO KEN

Ja datzelfde heb ik ook gedaan.
Ik wou een ISO net Nero branden.
echt gvd ik weet het niet meer met dat ding.
Hou me op de hoogte of het je gelukt is. Me email is reda@dse.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen:

Nashua DVD-R (OPTODISCK001 op 1x of 2x) werken voor geen meter. Ruim 30 van geprobeerd en allemaal mislukt. Op het einde lopen de discs vast.
Geprobeerd met firmware 1.00 en 1.01 en Nero 5.5, 6.0, 6.0.0.11, 6.0.0.15

That's Write (LD op 1x of 2x) werken ook niet meer. Ongeveer 6 geprobeerd en allemaal mislukt. Op Sony DRU 500A geen problemen.
Geprobeerd met firmware 1.00 en 1.01 en Nero 5.5, 6.0, 6.0.0.11, 6.0.0.15

Wel goed...

Sony 4x (RICOHJPNR01) => op 8x
TDK 4x (RICOHJPNR01) => op 8x
Traxdata 4x (RICOHJPNR01) => op 8x
Philips 4x (RICOHJPNR01) => op 4x. 1 maal op 8x gebrand en DVD vertoonde veel errors in beeld.

Met DVDDecrypter 3.1.60 ook op 8x gebrand, geen problemen. Evenals met CloneDVD een DVD gebrand. Geen problemen, maar CloneDVD is wel wat langzamer.

Nero 6.0.0.19 levert helemaal geen problemen op (behalve die Power Calibration Error bij CDR). De DVD+R sluit ie allemaal goed af.

Ook last gehad van Brander dat steeds terug sprong naar PIOmode en niet meer in Windows te veranderen was. Ogenschijnlijk nu opgelost door de kabels van de voeding beter te verdelen. Kan het zijn dat er teveel apparaten aan een stroomkabel hangen en dat daarom de brander terug springt naar PIOmode??

Power Calibration Error heb ik ook gehad bij CDR's. Wel alleen aan het begin, voor het branden. De CDR is na zo'n error nog gewoon bruikbaar. Dit komt wel alleen voor bij de zwarte Memorex discs. Waarschijnlijk omdat ze maar 16x gecertificeerd zijn. Ik brand ze op 8x.

Voor mijn gevoel is de Plex toch redelijk kieskeurig wat media betreft.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Over die voeding. wat je nodig hebt is een voeding met genoeg bedrading eraan. Die van mijn heeft 3 takken en 1 ervan is voor de DVD-rom DVD-burner en twinfan cooler ( die boven de dvd brander hangt...nee..die dvd brander zal niet overhitten :-p ), een gaat langs mijn moederbord naar mijn fans, mijn videokaart ( GF4 koeling alleen hoor, heb geen FX ) en nog wat ander zooi!

En dan hou ik er een over...voor mijn harde schijven.

En op die manier lukt het met mijn 360 Chieftec voedinkje perfect. Eerst werkt het niet lekker maar sinds het 3 verschillende paden zijn gaat alles weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu 5 dagen, en nog geenéén DVD+R verziekt. Ondertussen al met de 10e bezig. Ook backups maken voor mijn XBOX geen problemen. Alles werkte in één keer dus ik heb nog geen moment spijt van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
Iemand al geprobeerd een cue/bin file te branden op een CD-r?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz

fozz

Are You In Or Out?

Ik heb al 3 maal een *.cue met *.bin file gefikt op 700MB Plextor CD-R's
Mijn probleem van hierboven (audio on the fly) lag aan het origineel
(Buena Vista Social Club) deze viel na 55 min gewoon stil met inlezen
en ging na 2 minuten pas weer verder. :?
Ik ben ondertussen geheel tevreden met dit ding.
Richo 4x DVD+R media op 8x zonder problemen. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door fozz op 13-10-2003 13:01 . Reden: typo: 800=700 MB ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Iemand ervaring met de Firewire versie van dit apparaat, de 708UF?

--edit: Oeps, ik zie net bij Alternate dat die pas in november uitkomt. Oh well.

[ Voor 39% gewijzigd door Servor op 13-10-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
fozz schreef op 13 oktober 2003 @ 13:00:
Ik heb al 3 maal een *.cue met *.bin file gefikt op 700MB Plextor CD-R's
Mijn probleem van hierboven (audio on the fly) lag aan het origineel
(Buena Vista Social Club) deze viel na 55 min gewoon stil met inlezen
en ging na 2 minuten pas weer verder. :?
Ik ben ondertussen geheel tevreden met dit ding.
Richo 4x DVD+R media op 8x zonder problemen. 8)
Waren de cue/bin files groter dan 700MB (dus overburn) of minder dan 700mb?

Heb mn drive inmiddels naar Plextor gestuurd voor RMA...*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Jarno schreef op 13 oktober 2003 @ 13:29:

--edit: Oeps, ik zie net bij Alternate dat die pas in november uitkomt. Oh well.
Ik heb er op m'n werk 1 besteld, ik hoop dat het niet zo lang meer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Sander Prinsen schreef op 13 oktober 2003 @ 15:55:
[...]

Ik heb er op m'n werk 1 besteld, ik hoop dat het niet zo lang meer duurt.
Hey, goed man! Hou ons op de hoogte als je wilt! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz

fozz

Are You In Or Out?

PrayingFalcon schreef op 13 October 2003 @ 15:20:
[...]

Waren de cue/bin files groter dan 700MB (dus overburn) of minder dan 700mb?

Heb mn drive inmiddels naar Plextor gestuurd voor RMA...*zucht*
Ik heb m net even opgezocht:
739.77 Megabyte voor de *.Bin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
Hmmzz...dan zal het wel toeval zijn dat zowel Reda als ik na het branden van een cue/bin file geen cdroms meer in de drive kunnen lezen.

Wat zijn je specs? En hoe staat de drive ingesteld? (DMA multi word 2, UDMA33, PIO) Master/Slave?

Ik blijf het vreemd vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozz

fozz

Are You In Or Out?

voor specs zie sig.
PX-708 staat ingesteld op: 2nd IDE - Master - UltraDMA
Fimware 1.02, Nero 6.0.0.19
Nieuwe ASPI drivers (na install Nero)
Probeerde jullie niet toevallig allebei hetzelfe image te fikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
Nope...ook al vergeleken...verschillende images.

Ik had ook firmware 1.02.
De drive stond op Multi Word DMA 2 (dus met jumper op drive) toen het gebeurde en Nero versie 5.5.10.42 (Bij Reda volgens mij versie 5.5.10.45). Met versie 6.0.0.19 kreeg ik soms End of Disc failures (de welbekende).

De drive stond als Secondary Master, met een PX116A als secondary Slave.

Vraag me af hoe lang het duurt voordat ik een omruil krijg van Plextor? Iemand daar ervaring mee?

*edit* Nevermind... 'k heb de vervanger alweer :D *

[ Voor 7% gewijzigd door PrayingFalcon op 15-10-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook firmware 1.02, volgens NERO's infotool heeft hij echter geen mogelijkheid voor mount rainier ? raar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda

Reda

HA DO KEN

Net een nieuwe gekregen. (echt super goede omruilservice bij plextor zeg,gaat maar 1 dag overheen)
maar nu durf ik geen ISO's meer te fikken :(

[ Voor 4% gewijzigd door Reda op 16-10-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ding hoort iso's te branden. ik doe hier niet anders met mijn pioneer. probeer gewoon eens iso-read iso-write in dvddecrypter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToAoM
Heeft iemand ervaring met deze brander in een externe USB/Firewire-> IDE case? Ik heb 'm namelijkt ijdelijk als "mobiel" apparaat nodig en had dus gewoon de externe editie moeten kopen, maar daar is het nu te laat voor.

De enige goede externe behuizing die ik kon vinden (wordt door Pioneer gebruikt voor de externe editie avn hun fikkers) is deze, maar die kan ik nergens in Nederland, noch europa vinden. Die q-tecs die wel overal verkrijgbaar zijn zijn me te duur voor een product dat bij Trust weg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie
  • Laatst online: 02-09 19:50

charlie

?*?

Jarno schreef op 13 October 2003 @ 13:29:

Ik heb hem hier van vrijdag binnen, aangesloten op USB 2.0 poort, en heb er al twee DVD +R mee verknald. (Imation)
+RW gaat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie
  • Laatst online: 02-09 19:50

charlie

?*?

Ik heb hem hier van vrijdag binnen, aangesloten op USB 2.0 poort, en heb er al twee DVD +R mee verknald. (Imation)
+RW gaat beter.

Ga nu proberen met nieuwe firmware.

[edit]
Sorry voor de dubbelpost, had verkeerde icoontje geklicked
[\edit]

[ Voor 13% gewijzigd door charlie op 20-10-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Charlie23 schreef op 20 October 2003 @ 13:55:
[...]

+RW gaat beter.

Ga nu proberen met nieuwe firmware.

[edit]
Sorry voor de dubbelpost, had verkeerde icoontje geklicked
[\edit]
Umm, de fout waarom het fout gaat staat in je posting "Imation"

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firmware versie 1.03 is uit
http://www.cdfreaks.com/news/8243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

updated, maargoed zoals gewoonlijk zal ik wel weer geen verschil merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja... als je geen problemen met het ding hebt zal (als het goed is:)) niets merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Welke winkel kan de externe versies al leveren dan, Charlie?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste