MSVC32i ERROR na blastervirus patch

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Slice1Ti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05-2022
hey,

na het installeren van de bekende blaster -virus patch (symantec) is mijn internet verkeer via Internet Explorer 6.0 enorm vertraagt, zelfs zo traag dat in m'n Windows taakbeheer staat dat hij niet meer reageert, soms komt de website dan toch nog tevoorschijn. Bij het installeren van de patch had ik al iets raars opgemerkt maar wat weet ik niet meer, ik was er zo vlug over gegaan, je kent dat "klik, klik, ok, ok". Nu na het herbooten na de installatie kwam het volgende bericht op m'n bureaublad in een kader (error teken: een rode cirkel met 2 gekruiste schuinliggende witte strepen) "MSVC32i MFC APPLICATION ERROR" als ik dan verder ga om meer details te weten lees ik dat het over de volgende 2 bestanden gaat MSVC32i.EXE en MSVCRT.DLL . Ik denk dat die beschadigd zijn. Ook heb ik al geprobeerd om Internet Explorer 6.0 SP1 te downloaden en te installeren, dit heeft niet geholpen. Dit was vorige week, nu kan ik niet meer op internet via Explorer (die heb'k nodig voor m'n bank) enkel via Opera 7. Weet iemand raad? Ik weet zeker dat het softwarematig is.
bedankt

mijn op.sys. Windows XP proffesional (zonder SP1)
internet via de kabel (Telenet)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MSVC32i.EXE is geen standaard windows app maar een stuk spyware.

Loop er maar eens overheen met Spybot en/of adaware.

Niets wat je niet met google had kunnen vinden (en dat werkt gewoon in Opera, kan je zelfs rechtsreeks "MSVC32i.EXE" in de ingebakken Google-search gooien).

[ Voor 40% gewijzigd door alt-92 op 03-09-2003 18:44 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Slice1Ti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05-2022
was ik even uit het oog verloren dat ik adaware 5.8 had, heb 6.0 geinstalleerd en die heeft 210 trojans, worms en etc. gevonden. Bizar dat daardoor m'n explorer daardoor helemaal lam lag. Het probleem is opgelost, bedankt. ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
oké :)

In het vervolg dus eerst even zoeken, en goed op adware/spyware scannen ;)

Dit topic is gesloten.