unreal downloads offline spelen

Pagina: 1
Acties:

• AtlonXP1800
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01-2025
mischien is het al eens gevraagd, maar ik kan het nergens vinden.

Ik heb de laatste tijd aardig wat unreal online gespeeld (de oude versie, niet 2003) voor het spelen online moet je vaak vanalles downloaden, zoals maps en mutators. Is het ook mogelijk deze maps en mutators offline te gebruiken? als je een practise session start?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eh ik dacht van wel ja. Waarom probeer je het niet gewoon even? :?

🌞🍃

Verwijderd

Daar zag ik laatst een tute voor. Je moet in ieder geval binnen de UT folder de gedownloade files naar de juiste mappen verplaatsen. Ik zal eens kijken of ik die tute nog kan vinden.....

edit: hm, ik kan hem niet vinden. Mail me maar als dit topic niets oplevert. Een vriend van mij kan je zeker vertellen hoe dit moet.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 18:46 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

• AtlonXP1800
DataBeest schreef op 03 September 2003 @ 18:39:
Eh ik dacht van wel ja. Waarom probeer je het niet gewoon even? :?
de vraag is... hoe kan je dat doen? Hoe kan ik ze starten? ze komen niet als mappen of als mutators er bij.

Verwijderd

Interessante vraag want ik wilde dat gisteren ook doen. Als ik zoek op tmp bestanden, het formaat waar de gedownloade bestanden in staan, dan zie ik dat die ook staan in de folder: E:\Games\Unreal Tournament\Logs. Die folder zou wel bij iedereen verschillend zijn, maar misschien dat je die gedownloade files naar die map kunt slepen? Ik ga het nu proberen.

Edit:
Werkt niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 19:09 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:42
Je hebt een map Cache in je UT(2003) map staan, daarin staan allemaal files met allemaal onleesbare codes. Er staat ook een cache.ini, daarin staat welke *.uxx eigenlijk welke files is.

Nu kan je dus de *.uxx files renamen naar de corresponderende files vermeld in de cache.ini

=edit=
je moet ze daarna nog wel naar de goeie map kopieren.

*.u => \System
*.utx => \Textures
etc...

Dit werkt voor UT2003 en UT1, hoe het met Unreal1 zit weet ik zo ff niet want die heb ik niet geinstalleerd staan momenteel, maar het zal wel hetzelfde zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon op 03-09-2003 21:01 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• AtlonXP1800
ah, het zou best kunnen dat dat werk. Ik zie nu alleen dat ik daar 195 files heb staan... is er ook een progje voor om dat te doen ofzo?

ik heb trowuens ook in de root map 213mb aan cache files staan, zijn die ook nog ergens voor?

• AtlonXP1800
net een programaatje gevonden waarmee het volgens mij moet kunnen, ut cache manager : http://www.stl.quik.com/berzzerk/ut/utcm165.zip

/edit
maps lukken al, die werken prima, ik krijg er alleen geen enkele mutator bij, en daar ging het mij eigenlijk om (ik wil het vliegtuigje van unrealmachine.com, e/o slv)

[ Voor 41% gewijzigd door AtlonXP1800 op 03-09-2003 21:40 ]

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
als ik jou was zou ik de bonuspacks van www.unrealtournament.com in ieder geval downloaden (ook als je GOTY hebt). Dat scheeld al weer veel werk :)
Pagina: 1