How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ga ik straks thuis gauw ff flink potlood krassen!
Krassenkrassenkrassen
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Geen resultaat. Alles opnieuw zwaar ingekleurd, maar blijft precies hetzelfde. Dan zal ik me er maar bij neer moeten leggen dat 8,5 * 107 de snelste stabiele instelling is met default voltage. (Ik bedoel dus: default mogelijkheden op MB, 1.850 heb ik echt wel geprobeerd hoor)
Binnenkort is toch de voltage tweaking een aardig idee dan. Misschien dat dat nog helpt
Verwijderd
Heb je wel een vulpotlood gebruikt?
wat voor mobo?
Durons 700 behoren minstens op een gig te lopen!
draai je koetje?
Auto error staat helaas al uit, als je bedoelt 'speed error hold'
Idd vulpotlood gebruikt. Had ik eerst niet, maar nu wel, en dat hielp dus nix
Koetje draait ja
Stabiele instelling is bij mij ook 8,5 x 107 (112 als ik geen 3D spelletje speel) met 1,850 volt. (@59 graden met koe)
Echt naar, als je die berichten leest van de 600@1000 en hoger
Verwijderd
ik begin dan toch idd een beperking van je Duron te vermoeden
Wat is de temperatuur?
Xou zeggen: duik internet es op en kijk wat anderen met zulke configuraties hebben gehaald en hoe.
Alleen heb ik er nix aan, want 9,5x (op 100 bus, dus 950 MHz) boot al niet naar windows (hangt in splash-screen) en 9x kan ik hoogstens met bus van 101 stabiel draaien, en aangezien dat ook 910 is schiet ik er dus niet echt wat mee op.
Maar Soeski, misschien kan je het nog eens proberen met opnieuw kleuren (heeeeel veeeeeel en lang kleuren!)
Post je vorderingen hier ff, ben erg benieuwd!
Als ik boven de fsb van 101 kom krijg ik allemaal register fouten en shit.
Dat zuigt.
Maar de multiplyer gaat wel gewoon hoog.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Ik draai mun 700 nu op 9,5*104@1.75v, 50 graden stressed met 1 fan; 44 graden met 2 fans, stabiel.. hogere FSB gaat niet omdat dan mij PCI S3 virge het begint te begeven
Voltage omhoog dan blijft ie hoogst waarschijnlijk niet meer hangen in het bootlogo van windows.
suc6 iig
Ik ga nog ff proberen het i/o voltage op te schroeven, maar anders zal er toch een soldeerbout aan te pas moeten komen om het voltage naar 2v te krijgen.
Flink laten doorbakken en de temperatuur in de gaten houden natuurlijk..
Dan langzaam opvoeren.. heb ik gedaan.. en draai nu 9,5*104
Verwijderd
Hij wordt momenteel max 46C (met 1 zijkant van de kast open).
Verwijderd
maar als ik hem op 750 zet dan loopt tie vast onder 3Dmark
(op 100*8,5 wil die al niet eens opstarten):?
moet ik nu al mijn voltage gaan verhogen...
(ik dacht dat ik dat pas hoefde te doen wanneer ik op 900 enzo ga draaien)
hij wordt trouwens niet zo heel warm, 38ºC