Vanmiddag had ik de bios geupdate waarbij een recovery disk werd gemaakt. Alles ging perfect. Nadat ging ik ff klooien met de turbo settings etc. maar toen ik windows wou opstarten had die het ineens over een missing ntfs file, stond bij dat ik windows moest reparen.
Nou geen probleem dacht ik dus, maar hij komt niet echt ver in de windows setup, boot automatisch als die is bij "Starting Windows". Heb zelfs al een blue screen gekregen.
Nah, dan maar een bios recover dacht ik, maar bleek dat de flop niet goed was
. Ging dus ook niet door.
Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen, behalve een bios recover, maar die flop doet het dus niet meer. Heeft een tweaker hier misschien de bestanden van een bios recovery flop voor een msi 865PE NEO2?
En weet verder iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?
Nou geen probleem dacht ik dus, maar hij komt niet echt ver in de windows setup, boot automatisch als die is bij "Starting Windows". Heb zelfs al een blue screen gekregen.
Nah, dan maar een bios recover dacht ik, maar bleek dat de flop niet goed was
Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen, behalve een bios recover, maar die flop doet het dus niet meer. Heeft een tweaker hier misschien de bestanden van een bios recovery flop voor een msi 865PE NEO2?
En weet verder iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?