Toon posts:

[mobo] 865 Neo2 Problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag had ik de bios geupdate waarbij een recovery disk werd gemaakt. Alles ging perfect. Nadat ging ik ff klooien met de turbo settings etc. maar toen ik windows wou opstarten had die het ineens over een missing ntfs file, stond bij dat ik windows moest reparen.

Nou geen probleem dacht ik dus, maar hij komt niet echt ver in de windows setup, boot automatisch als die is bij "Starting Windows". Heb zelfs al een blue screen gekregen.

Nah, dan maar een bios recover dacht ik, maar bleek dat de flop niet goed was :S. Ging dus ook niet door.

Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen, behalve een bios recover, maar die flop doet het dus niet meer. Heeft een tweaker hier misschien de bestanden van een bios recovery flop voor een msi 865PE NEO2?

En weet verder iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt dus met de BIOS settings "geklooid" .. Heb je deze waarden ook teruggezet?

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 03 September 2003 @ 18:11:
Je hebt dus met de BIOS settings "geklooid" .. Heb je deze waarden ook teruggezet?
yep, kom ook wel in de bios.. heb daar default settings genomen, maar krijg nog steeds hetzelfde..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 18:14 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, dan verwijs ik je verder door naar Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen :P

Misschien zijn de geheugenreepjes niet lekker meer of is de inhoud van je HDD verneukt. Dat hangt af van de BSOD die je hebt gekregen. Maar daar kunnen we nu niks over zeggen, aangezien je geeneens de foutcode van de BSOD vermeldt ..

Trouwens, al direct BIOS-Tweaken nog voordat Windows is geïnstalleerd is niet zo slim, maar dat heb je bij deze vast allang gemerkt :P Doe het pas wanneer jouw systeem 100% "af" is @ default settings ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 03-09-2003 18:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm ja sorry heb daar niet gedacht en ook niet onthouden natuurlijk |:(
dom dom dom.. nah... probeer wel wat verder.. hoop niet dat jou genoemde redenen het geval is... aaah.. alle data kwijt.. :(

[edit]
Had windows al geinstalleerd hoor.. check post :)
Met windows-setup bedoel ik dus de repair..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 18:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm dat was vreemd, clear nvram ff anders en alles doet het weer... nahja.. mooi :)
Pagina: 1